Sanna Panna

Äldre

Publicerad 2014-03-21 10:48:16 i min första blogg,

Ja jag har hunnit bli 52 år UNG???
Och med åldern kommer krämpor (märkligt va)
Har sen 2 år tebax giftstruma o äter piller för detta,men min läkare tror dock att jag inte kommer bli en av alla tusen som måste äta dom livet ut,han är helt övertygad om att ja ska få sluta med Levaxin så småningom,ja vi får väl se hur det blir me den saken,jag ska till medicin mott den 26/3.
 
Om vi ska fortsätta prata sjukdomar så har ju haft probs med mina axlar oxå o de läkare jag vart iväg hos har ALLA sagt att jag har Kalkaxel o när det gör som mest ont (då gör de ont) så får ja cortizon sprutor i axlarna vilket är de bästa man kan få.
 
Nu har jag bytt Hälsocentral o därmed fått en ny läkare,så jag slog till o fråga henne om hon kunde skicka en remiss till röntgen så jag får veta vad de är som gör sååå ONT.
 
Har ju bara haft skiten i ca 15 år...å så vart det va ivåg den 8/1 o fick svar nån vecka senare,hon sa att jag hade Artros i båda axlarna så nu kan ja inte få mera cortizon om ja skulle värka sönder nåndag,för det är inte bra om man har Artros.
 
Jag kan inte leva utan CORTIZON så är det,jag får inte så många doser per år så när jag har mest ont av alla så vill ja ha bästa medicinen ever,ja menar hur svårt kan de va? Och det är mina axlar.
 
Ja de va allt jag hade o säga om det..
 
 
TJING....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela