Sanna Panna

Gros Bois ....

Publicerad 2008-08-27 10:43:48 i min första blogg,

Nu med bilder i historien,har rotat o letat bland alla album o till slut så hittade ja några få bilder,mja när man jobbade där nere i France så va ju inte fototagning prio ett precis men de kom ju ner lite hästar från Sverige bla som skulle starta i storlopp här o då var man ju framme med kameran o tog lite bilder på underverken o ja jag tog bilder på mej med o mina bästa passisar såklart...

Ibland kan ja tänka ja vad alla gör idag?
Asså mina kompisar som man umgicks med?
Nu menar ju jag såklart alla franska drängar....

Vad gör Jean,Bobbos ,pippo,Erik ??
Är de kvar på Grobban o jobbar än eller ???
Gud vad ja skulle vilja åka ner igen bara för o glo ........





Mina två bästa passisar Ito Pile o Enrico....





Enrico han va hingst o MKT snäll.....gos typ




Japp min arbetsplats o kolla de hade snöat oxå brrrrr.........





Jag o Enrico.......





Jou Jou Du Pas jodå skapligt häst som tjänade sina pengar han va dock en väldigt stel häst...
Tog tid o värma ur han...:)





Samma häst Jou Jou....





Jag o Jean-Paul o ja minns exakt vikken dag de va oxå nämligen julafton o vi svenska tjejer bjöd på svensk julmat dvs köttbullar o sill etc jaaa o dom tyckte de väl att det va sådär med SVENSK julmat hahahahaha......1979






Grande Frances hmmmm ja tror banne mej hon starta i Prix d 1979 om ja inte minns fel..




Detta är Keaston Sycamore o Pelle som poserar framför Gros Bois slott :)




Samma häst Keaston Sycamore o hans skötare Pelle...
Ni som är med i matchen va de gäller travet kommer ju så klart ihåg denna häst eller hur???

Eftersom ja redan har berätta en del om min vistelse i Frankrike så valde ja denna gång att endast kommentera bilderna därifrån ...hoppas det är till belåtenhet,helt klart är de ju det för mej att ja hitta alla foton ju hahahaha....


Lika bra o blogga på om travet o annat i detta jäkla skitväder som råder varje dag typ i Östersund/Ringsta..regn o regn o regn o inget annat........



Fortsättning Följer.......




TJING.....

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2008-08-27 13:14:44

Jag hänger med på en turne till Frankrike!!!!

Postat av: Stina

Publicerad 2008-08-27 20:32:46

Jäklar vad Kristina är lik dig på det där kortet:)

Postat av: Plogflickan

Publicerad 2008-12-28 08:35:51

Oh vad roligt att få läsa om din tidiga travtid, kul kul! Hoppas på mera, lite tidigt för mig, men många hästar jag kommer ihåg. Håller du på med hästar nu oxå?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela