Sanna Panna

Jag har skaffat mej en sorts Hobby

Publicerad 2012-10-09 20:08:23 i min första blogg,

Blivit grymt förtjust i att FÖRSÖKA att sy hundtäcken..
Gjort 5 st nu o GUUUUD så roligt det är då...
Ju mer man syr ju mer lär man sig och jag syr av Flecce,så mina vänner o bekanta har skänkt hur mkt som helst till mej eftersom jag fortfarande är på lära-mej-stadiet.....
 
Här är mina Alster so far...
 
 
 
Första täcket vart grått o stort,till o med för stort för Kevin ja ni ser RAKA kanter...Hmmm
 
 
Täcke nr 2 gjorde jag till Agnetas Bullterrier Coco......o de passa henne som handen i handsken :)
Sydde som typ ett häst täcke i miniformat....
 
 
 
Detta täcke har ja sytt till en gammal Labbe som börjar bli frusen nu när de börjar bli kallare ute, det är stort o med täckjacks tyo samt röd flecce som foder :) och trycknappar...
 
 
 
Nu börjar de likna nått,detta är sytt efter vinthundsrygg,detta är till en Whippet,jag tyckte själv att detta vart ganska bra....
Sen har ja sytt ytterligare 2 täcken..som jag inte har på bild än....
Men som alla säger man lär sig så länge man lever...
Huvudsaken är att JAG tycker det är kulitt o sy.....trodde ja inte om mej själv att jag skulle bli intresserad av detta......
 
 
TJING......
 

Kommentarer

Postat av: Lelle

Publicerad 2012-10-09 21:05:15

Men Gud va fina mamma! Du borde öppna webshop!

Postat av: Anett Hedbrant

Publicerad 2012-10-09 21:12:49

Vad duktig du är, täcken är ju grymt snygga, tänk så snygga & malliga hundarna kommer bli när dom får på sig sina nya täcken, :)

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-10-09 21:18:07

Dom är hur fina som helst!! Keep up the awesome work <3

Postat av: kickan

Publicerad 2012-10-09 22:25:23

Ja,du är verkligen huur duktig som helst mami!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela