Sanna Panna

Utställning F4

Publicerad 2012-03-21 13:14:55 i min första blogg,

Var det den 10/3
5 whippar anmälda,det var mina 2 grabbar samt Lenas 2 tikar o en liten bebishane..
Trodde faktiskt att Tim skulle slå Kevin den dagen men icke,Kevin vart BIM samt Lenas Millan vart BIR BIG-1 samt BIS-3 så de va bara att gratulera henne .....

Här är liten bilder från dagen....




Han har blivit så snygg nu när han fått en hel del muskler på sig :)










Domaren sa flera ggr hur snygg han är men en aning för stor (som jag inte visste) :)))





Kevin BIM och Millan BIR.





BIS:et...




Denna hund vart vackrast av alla 167 anmälda idag.....




Man får sitta på Matte om man är Irlänsk Varghund..:)




Ullis med sin fina Bam-Bam :)








Ingers Nya stjärna (Bostonterrier) hur snygg som helst...:)




Min Prinsessa Marie va dagens fotograf när jag va inne i ringen med mina hundar....




Tims syster Agnes gås igenom av domaren...





Vet inte vart vi far härnäst.....Vi får se..



TJING....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela