Sanna Panna

Det här med att Blogga.

Publicerad 2012-06-25 09:52:12 i min första blogg,

Jag har helt tappa gnistan att blogga..
Eller så hinner jag inte,eller så har jag inget att blogga om haha
Linnea bloggar varje dag hon o hela tiden typ så det är kanske därför ja inte bloggar själv,hon bloggar åt mej haha...
Händer inte så mkt just för dagen,allt rullar på som vanligt tycker jag.
Var bla o spela bilbingo i lördags (midsommardagen) de va 150 000 trodde nånstans att man skulle vinna något men icke sa nicke,de va as mkt folk närmare 3000 läste jag i lokaltidningen på nätet så chansen va nog inte så stor.
Kickan by thea way satt ett nr ifrån 34 000 på stor rövarn men inte fick hon 21 som hon skulle ha inte,kickan är rolig hon va typ as nära o börja grina haha jaja så ere ju .....Det va nån annan som vann dessa 34 gråryggar.

Vi väntar fortfarande på att sommarn ska dyka upp de vart klent me den tycker jag o snart går vi in i Juli.
Det har inte varit nån värme precis (dvs vi har inte tagit bort vinterjackorna än)
Ändå har vi haft 66 soltimmar (Hmmmm märkligt) det känns som de mest vart mulet eller regnat.

Vi ska åka till England iaf,den 15 aug o då hoppas vi att Linnea har klämt ur sig bebis..
Det va inte precis igår man va utanför Sverige de ska gudarna veta så Linnea har mailat både mej o Tobbe o skrivit exakt vart o hur vi ska gå när vi landar på Gatwick flygplats,för vi ska nämligen sätta oss på en buss för ytterligare 5 timmars resa innan vi landar efter att ha tagit en taxi till Tesco eller va de hette hahaha ja vem vet man kanske hamnar käpprätt åt h-e ....

Ska bli kul o få åka bort lite längre än bara till stan Östersund (lite ironi där)

Har fixat bort samtliga djur under denna vecka vi ska vara borta.
Kevin drar till morsan,Tim till sin uppfördare Lena och Billy få sova hos Kickan o Stefan o Berra får tillbringa sin vecka på Frösön hos Niklas.

Lånar ihop bagage gör vi oxå (inte sticker jag o köper en resväska för denna resa) så LG lånar ut sin jätte blaffa till väska till mej o ska se om jag hittar en till Tobbe oxå.

Va de gäller årets hundutställningar så blir de inte så mkt av den varan pga av att vi ska åka bort i aug (dyr hobby de där)
Skall endast ställa ut på Whippetspeciaaaale,inte ens på Kennelklubbens samt vinthundsklubbens uts i Svenstavik ska ja ställa ut.
Det är tråkiga domare så dom pengarna behåller jag.

På jobbet är det som vanligt förutom att jag är mer trött än nånsin(man kan ju undra varför jag ens jobbar natt) Jo det vet ja,jag vill inte jobba med detta yrke på dagen har gjort klart den biten sen länge jag.
Nu under sem tider brukar det alltid strula med personal men inte på mina nätter än (som tur är )

Min kollega som ja jobbar med på nätterna har nu haft sina 4 v så henne träffar jag på onsdag igen,själv ska ja ha 2 veckor från den 16/7..
Och sen 2 V i Aug..

Snart som sagt ska ja bli mormor IGEN hoppla hoppla.
Kristina ska ha bebis den 31 Juli o Linnea som sagt den 7 aug.
Sen är de väl nog ett tag va ?? Hahahahaha
Sebastian är så härlig han,gör allt man säger åt han o mer därtill,han är dock inte så pratför än men de kommer väl....

Säger som en del på Facebook ,dom som ska vara så DJUP att man har ett rikt liv så sluta klaga,men man måste väl få klaga? Vi bor ju i Sverige....










Billy plockar upp sten i vanlig ordning när vi är i Agnetas Stuga,den här stenen vägde hur mkt som helst....






Denna lever än den :)



KanadaGäss...






Se om ja kommer igång määä bloggen nöööö



TJING-----------så länge...

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-06-25 12:19:35

Wihooo! Mamma har bloggat! Kul!!

( Jag ska se om jag kan komma och hämta upp er vid bussen när ni kommer så ni inte behöver ta taxi själva :P )

Postat av: kickan

Publicerad 2012-06-25 13:36:13

Haha,så kul att man ser lelles navel så tydligt :) Gos!

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-06-25 15:59:13

Den är som ett hjärta ser du väl. Man får ha så om man vill. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela