Sanna Panna

Vi går o fiskar..

Publicerad 2012-07-01 21:24:20 i min första blogg,

Japp det gjorde vi idag,sonen va hemma (inte allt för ofta det händer) Ja han skulle ju sova lite länge först men sen så drog vi i oss en massa kaffe o sen stack vi till Agnetas Stuga...De va inte direkt nån strålande sol men det var iaf varmt..
Eftersom Syrran till Tobbe inte vart i stugan alls denna sommar så fick vi klippa gräse IGEN..





Niklas fick den äran idag o Jag o Tobbe krattade ihop Höet haha..




Sen drog vi ut,hade hoppats på lite ädelfisk ...








Indalsälven är stor den.....



Efter ett tag fick Niklas Aborre nr 1....
Vi vet inte riktigt än vart de nappar bäst i Indalsälven efetrsom vi mest har fiskat i Näkten :)






Niklas ser ett gäng fåglar..:)))





Denna fågel dök o kom upp o dök igen jag hann precis ta ett enda kort på den...vart hyffsat bra iaf :)



Aborre nr 2...



Vi bytte dra efter ett tag....
Då kom stor Aborren :)







Vi släppner ner alla firar som vi fick denna dag och sen ringde moderen o sa att Aborre som är så gott????
Hmmm ja asså jag kan inte laga aborre ja...
Mamma: Ja men åk o fiska igen så tar du ur dom o fryser in o ta med ner när ni kommer :)
Jag: Jahapp oki ska göra det....




Får väl säga åt sambon då att vi åker dit igen när de blir SOMMAR...
Nu vill jag ha sommar ja....jisses...
SOL OCH VÄRME...oki????

Bra dag var det iaf....



TJING.....

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-01 21:33:32

dom nappar inte om solen skiner hett,bättre med lagom ssol och värme

Postat av: Sambon

Publicerad 2012-07-02 10:25:58

Mycket bra dag och vi fick alla fiskarna i Långan som vi åkte upp i med båten hmmm hur fan får man fisk i indalsälven nu för tiiiin :-)

nästa gång blir det tur upp i hårkan o kolla om gooo fisken finns där ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela