Sanna Panna

Vinterlandskap...

Publicerad 2012-01-03 19:34:47 i min första blogg,

Det gör inget annat än snöar o snöar...
Tror de e straffet de för vi fick så sen vinter Hmmmm...
Det snöar så mkt så Tobbe hinner inte få bort det,imorse när ja skulle ut med hundarna så vare fullt IGEN på bron....ändå hade både jag o Tobbe skottat innan vi gick till sängs igår kväll....
Och mer ska de tydligen komma.....blää...
Idag har de dock vart kanon väder...
Synd att de ligger 3 stora granar ner mot sjön så man kommer inte förbi med skotern ..
Tobbe o Robert måste ner o ta bort de...
Ena granen är så stor så de kommer nog mest ta en dag o dela upp den...
Bra de mera ved till oss..:))

Tog lite bilder på vägen in mot stan idag..
Jag skulle hämta min julklapp som vi har fått från jobbet.....








Som ni ser.....en hel del snö ÄR DET...





Lite is finns på Indalsälven....






Tim vill få igång både mej o Kevin ......



Tills slut så......fick han LIV I KEVIN...han är ju som en gammal gubbe...









Billy donar med sitt.............






TIM ligger PÅ Kevin ja så är de alltid..:))))





TJING....

Tror de kommer o snöa imorrn igen......:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela