Sanna Panna

5 januari 2012

Publicerad 2012-01-08 13:37:23 i min första blogg,



Klart man måste ge dom här liven lite mat ju....





Kallt idag men sol......minus 13 grader,måste ju va ute då ju :)





Snön hänger tungt på grenarna....



Hur rolig e han då??? På en skala???





Vart tog alla vägen?











Han har flyttat sig här.....Hahahahahaha morfar Kevin 4 år gammal...



Som sagt TONvis med snööööö.......



Skotern ville inte idag,Tim skäller på Tobbe ,han vill kuta efter skotern han...



Tobbe en aning irriterad.......









Ojsan ,nu gick han ut i solen igen......



Den längsta istappen är över en meter lång....Hmmm...

Ja dessa bilder tog jag idag,medans ja väntade på att Tobbe skulle få igång skotern men den vill inte idag..
Fick iaf lite soliga bilder.....



TJING......

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2012-01-08 14:35:19

Fina bilder! Jösses vad mycket snö. Jag är så nöjd över att det är barmark på Ön. Men på tisdag skall jag till Dalarna och där finns det vitt....Blääää.

Puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela