Sanna Panna

Kevin ville springa..

Publicerad 2012-08-02 19:46:22 i min första blogg,

Lite o det är ju inte precis varje dag han gör det för att han själv vill det..
Det va lixom som att han typ:Oki om jag springer några varv runt gården så kan jag väl få lite godis eller mat...Min hund Kevin tänker bara på mat 24/7 HELA tiden...
Han skulle kunna speinga ihjäl sig bara han visste att han fick en godis...
Hur kul är han på en skala???

Eftersom vi hade våra barnbarn här idag så va jag ute med Sebastian o Tobbe OCH hundarna...

Och givetvis kameran........
Så här kommer knäpp Kevin...




















Men vi älskar ju Kevin för den han är.........
Världens snällaste o knäppaste hund.......



TJING....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela