Sanna Panna

Sonen..

Publicerad 2012-04-27 19:25:50 i min första blogg,

Och hans 3 kompisar började idag sin resa mot Kina,jag va ju bara tvungen o kliva upp tila efter nattjobb för att åka hem till han o hjälpa till o packa o såg till att han fick med sig allt han skulle ha samt några välmenande ord på vägen.
De ska vara borta i 1 månad o vi har bestämt att vi ska höras av iaf en gång i veckan via sms eftersom det är så dyrt i Kina att vara uppkopplad på nätet.

Hoppas de får en trevlig resa nu då..
Det är oxå planerat att de ska åka till Vietnam,men som ni kanske har hört så är det nått virus där i form av en svår hudsjukdom med dödlig utgång så Fredrik sa (en av grabbarna som är med) att de vet inte om man får ens resa in i Vietnam nu som de verkar...
Troligtvis får de väl reda på det på nån flygplats...




Morsans packning....




Niklas på tågstation i Östersund.




Från vänster,Fredrik,Niklas,Robin o Max.







Hej då grabbar :)



TJING.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela