Sanna Panna

Tobbemannen...

Publicerad 2011-09-04 18:29:33 i min första blogg,

Fyller år idag hela 47 år gammal,snart hinner hann ikapp mej hahahaha..
Vilka som har firat hans födelsedag?? Mmmm jo jag o han bara vi två...
Det är lugnt,önska kanske att mina två yngsta barn hade körkort så kunde dom ha kunnat kommit ut på tårta o annat gott,men idag kände vi oss slöa (kanske beror på de tråkiga vädret) så vi orkade inte hämta.
Många gratulationer på FEJJAN vart det iaf tjohooo vad vore livet utan fejjan hahahaha....

Nästa vecka börjar Älgjakten = kan inte plocka lingon hur ska de gå nurå???
Ja nästa vecka ska ja iväg o fixa en sak (berättar sen) o sen jobba lite på Hemköp.....
Lite jox sådär...

Nyss ätit kycklingfile o ris o snart blir de tårta till mej o min darling....

Bloggen lever vidare....











Grattis Älskling..........



TJING......

Kommentarer

Postat av: Lelle

Publicerad 2011-09-05 17:34:17

Yes! Bloggen lever vidare och så gör också Tobbemannen trots att han är 47 ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela