Sanna Panna

Att Göra Bort Sig...

Publicerad 2011-09-30 20:06:14 i min första blogg,

Ja de händer lite nu o då känns det som,för de mesta är de inget att tala om men nu ska ja blogga om gårdagens händelse.....
Vi håller på o rensar ut en massa grejjer hemma som ja inte vill ha kvar,vissa grejjer har jag sålt för ingeting o andra grejjer ska vi kasta bort...
Bla har vi av nån anledning en massa stolar..så ja slängde ut hela högen på blocket.se tänkte alltid är de nån som hugger på dom..
Jo då 6 stolar av 10 eller 12 är borta nu...eftersom jag skulle jobba igår natt så tog jag med mej 2 av dessa storlar in till stan (dom bor lixom efter vägen) i Odensala..man kör första höger i den rondellen mitt emot ICA Kvantum...o till slut hitta ja vägen där dom bodde.....

Eftersom ja inte hade tagi med mej nå fika till nattjobbet så tänkte jag att jag kör väl in på ICA Kvantum o handlar nått till natten.....

Bäst som ja går där så ser jag ett par....AHAAAAAA det är ju Viveka o hennes man Johan..
Hehehehe nu ska ja allt skrämma dom / göra nått som bara ja brukar göra...
Dom försvann bakom en hylla o jag TASSADE LÄTT PÅ TÅÅÅÅ sådär som i julsången..haha jojo..

Sen stannade ja o fundera om ja skulle gå runt för att möta dom eller om ja skulle gå runt så ja kom bakom dom (mkt o fundera på va)

Ho9n stod där o rota bland osten Hmmm ja men ja bestämde mej för att gå runt för att komma upp bakom dom....

Tipp tapp tipp tapp tippetippetipp tapp tipp tipp taaaaapp.....

Åååå perfekt hon står exakt med ryggen mot mej o jag kastrade men på henne ,slängde mina stora händer på hennes axlar o SKREK jahaaaa det är till o storhandla på kvällinga.....


Två personer vänder sig mot mej o där va dom,två helt okända personer som jag aldrig sett detta jordelivet....

Men satan i gatan...öh Hmmmm....
Hon by the way vart skiträdd so hennes gubbe vart as arg på mej....

Han: Va fan håller du på med??
Hon: stod där o va nästan gråtfärdig.
Jag: men faaan jag ber tusen gånger om ursäkt jag trodde de va några jag kände......
Han: Men stackars dom,brukar du hoppa på folk sådär?
Jag: Mmmm nääeee ja ville de lite roligt..
Han: Ja men va fan tänk om de vore en äldre Kvinna hon hade ju fö fan dött som du håller på..
Jag: JAG SA FÖRLÅT......
Hon: Nu går vi (drog i väg med honom i armen)
Han: Fan tare lungt nu va???
Jag: Mmmm whatever.....

Dom gick..
Jag stod kvar,hjärtat slog hårt i bröstet jag vart svettig....
Varm.,...tänkte ,ere så folk uppfattar mej? Ska ja lugna ner me eller???
Jag trodde ju att de va några ja kände...
Där stod ja kvar på samma fläck som ja nyss hade hoppat.....mot henne.
Jag kunde inte röra mej hahahaha folk gick förbi mej ,stirrade på mej som ja vore ett jävla UFO...
Sen joggade ja ut ur affärn hoppade in i bilen o åkte på jobbet..

Nu e frågan?
Vågar ja handla nå mer på ICA Kvantum i Östersund????






I hemmets Lugna vrå...


TJING.....

Kommentarer

Postat av: kickan

Publicerad 2011-09-30 20:51:50

Hahahaha.. JAG BÖRJAR AS GARVA INNAN DU KOM LIKSOM TILL SJÄLVA GREJEN..



FYFAAAN VAD PINSAMT! hahahha

Postat av: Lelle

Publicerad 2011-09-30 20:54:28

Jag garvade också innan du kom till poängen!

Men det är väl klart att man får hoppa fram och skrämma sina polers om man vill! Det är lugge det. Det är som vi säger mamma. Tråkiga personer kan dö ;)

Postat av: Viveca

Publicerad 2011-09-30 23:10:46

Ja nu visste ju jag att det hela var typ "mitt fel" men stackars dig ändån fifan va jag skrattade!!!!! Nog kan man förstå att dom blev rädd men va fan hade dom ingen humor what so ever? Det va ju kul ju och NEJ du ska inte lugna ner dig;0) Hahaha jag kan se dig framför mig, smygandes i bland hyllorna på Kvantum hahaha

Postat av: towa

Publicerad 2011-10-01 09:55:48

haaahahhahaahah jag döööör =) du är så jävla rolig

Postat av: Eva B

Publicerad 2011-10-04 09:48:20

Du ska inte ändra på dig ! Det är dom som inte hade någon humor. Hade någon gjort så på mig och tagit fel så hade jag garvat läppen av mig.

Så fortsätt smyg på kvantum :) om inte annat blir det roliga inlägg!!

Puss påre!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela