Sanna Panna

Sommarbilder......

Publicerad 2011-10-22 12:34:44 i min första blogg,




Våran skog där alla Lingon finns o Blåbär med för den delen..








He loves it......Blåbär...














Å där så hittar man en stuga.....mitt i skogen typ :)





Med tillhörande Grillplats....










Simmaren o dykaren Billy.............














Fattar inget av den här bilden ja??? Billy ser ut som han vore 10 meter lång,fel på hunden eller fel på kameran???
Märklig bild iaf...









Hopparn :)








Finns mkt mer...JAG VILL ha sommar redan nu ja...I hate wintertime...



TJING..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela