Sanna Panna

Det går bra..

Publicerad 2011-11-02 10:24:15 i min första blogg,

Att ha 6 hundar hemma,dom vet sina rutiner nu ,de som e jobbiga är ju mina grabbar..
Dom ska mest slafsa på damerna men nu har de blivit bättre...
Vi tar våra dagliga turer i skogen o dom vet att när ja ropar så är de bara att komma..
Tjejerna hör bäst av alla tror ja haha...

Lite bilder kanske??




Igår morse (tis) såg de ut såhär,dimman hängde över den lilla sjön som finns nedaför vårat hus.




Sen va vi på prommen,går man länge nog på våran lingonväg så kommer man fram hit,finns en grillplats oxå.......de va helt vindstilla..:))








Bror Billy hitta en stock UNDER vattnet som han skulle dra upp ,ja ja skit i att de är kallt i vattne va hahaha




Där står han min älskade Kevin.....rätt cool bild :)




Kevins syster Emma ÄLSKAR trasan :)








Millan samt Agnes :)


På fredag ska Matte komma hem o då ska oxå damerna hem...
Kan tro de kommer bli glad......




Snacka om att ligga ner i kurvan hihi....




Dom väntar på mat........





Soffan är full för jämnan med hundar.......meeeen som man bäddar får man ligga :))



Kevin o Millan sover tillsammans....


Nu ska ja ut igen då på prommen...UNDERBART väder är de oxå ..o absolut inget snö
Meee Like....



TJING.....

Kommentarer

Postat av: Millas

Publicerad 2011-11-02 12:21:59

Ja vilket hundliv ..jag är lite orolig för Bertil hoppas han kommer hem när alla drar hem och tur att inte snön har kommit så han fryser,,,ja stackars Berra säger jag ..:-)) Men det är klart vilket bra jobb ni gör å vilken fin kompis du är så guldstjärna till erdå...:-))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela