Sanna Panna

Fine Day On Ice

Publicerad 2011-03-12 14:10:33 i min första blogg,

Ja jag provade o följa med Tobbe på skotern trots min rygg men de kan ju heller inte bli sämre,man ska ju röra på sig när man har skott i ryggen säjer alla som vet o kan.
Solig dag idag så ja o Tobbe stack iväg med skotern ja o så hundarna så klart....
Bäst o prova vara ute så mkt som möjligt när vi har sånna fina dagar.....


Ingen vind o tala om heller så....
Vi jalla ner mot sjön i sakta mak för Billy ska alltid springa framför skotern varför vet jag inte,eller så vet jag det ,jag tror han e rädd o bli frånåkt hehe......

Hade med mej kameran (som vanligt) så jag lägger ut lite bilder så ni får se hur fint vi har det i Ringsta....




















Mina två V8:or här går de väldigt fort en bit,Kevin får ha koppel på sig för han har en tendesn o ska kuta hem han...latoxen men idag var han väldigt på hugget.....











Ja här har vi stannat i vilat hundarna,ett måste men Tim var inte speciellt trött eller så känner han inte efter så mkt...:))




Billy trivs ute han....gubben våran :)





Vila.......






På väg hem.....
skön dag mera sånt vill vi ha....
Helst med en egen skoter,denna skoter är Tobbes systers som Tobbe har fixa till.....


Gemeeeee en skoter hahahaha...



TJING.....

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2011-03-13 14:05:28

HÄRIGA bilder du visar!

Förstår att du har haft en skön dag i solen.

kram // Nettan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela