Sanna Panna

Det Perfekta Chipset...

Publicerad 2011-03-09 19:24:18 i min första blogg,

Åsa TanderNiklas Mys Lindberg
Åt just det perfekta chipset. Det var nästan för bra för att vara sant.
Niklas Mys Lindberg Fyyyyyyyyyyfan alltså! Med eller utan dip? Hursomhelst. Jag är väldigt glad för din skull. Verkligen inte varje dag som man får vara med om det. Inte ens varje vecka skulle jag bestämt kunna påstå


Åsa Tander Tack, det värmer. Utan dipp. Men! Det behövdes ingen. För att chipset i sig var så oerhört fulländat, att ifall någon dipp varit medverkande, hade det helt enkelt blivit för mycket godhet att uppleva på samma gång. Systemet hade kraschat.


Niklas Mys Lindberg Jag är alldeles tårögd.


Susanne Rask Ni är så otroligt störd .:)



Allt händer på fejjan Till o med det perfekta CHIPSET.....


TJING...........

Kommentarer

Postat av: Lelle

Publicerad 2011-03-11 13:37:24

Jag och bror hade också en diskussion på fejjan om det perfekta chipset här om dan, har du sett det? :)

Postat av: kickan

Publicerad 2011-03-14 20:35:46

hahahaha.. jag dör!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela