Sanna Panna

Jämtlands Stora Pris

Publicerad 2011-06-11 22:09:02 i min första blogg,

As hett väder o massor med folk och otroligt fina lopp.
Jag var där med Kickan samt Tomas o LG o mer folk som jag trivs ihop med.
Dom hade ju BOKA plats redan på fm dom så de va bara o ta plats med dom när jag o kickan kom dit.

Det togs lite bilder oxå o här kommer dom .....rakt upp o ner...











Mitt sällskap....







Kickan...







Iceland defilerar.....





Torwald Palema..






Maharadja ....
Han skadade sig illa idag..o han hade vi spik..synd där ju :)






Åke Svansteth.........





Iceland/Stefan Melander....



















Halsta Lotus...


De va allt för idag....ibland behöver man inte skriva så mkt...
As fin dag o jag vart brun om ansikte o armar .....



TJING........

Kommentarer

Postat av: kickan

Publicerad 2011-06-11 22:23:51

Tack för idag mami,det var kul å följa fast jag inte vet så mycket om trav :) å röd som en räka blev jag ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela