Sanna Panna

Hur det kan bli va..

Publicerad 2011-06-14 21:57:45 i min första blogg,

Till: Min man

Sms: Jag kommer över till dig om ett tag. Vi har bråkat hemma. Har är så svart sjuk så att man blir galen. Han tror att jag ligger med alla. Fast det är bara dig :P  Tänk om han visste.

Svar: Ok. Nu vet jag.

 

Förklaring: Min man var jobbig som 17 där när han misstänkte att jag var otrogen hela tiden. Ja jag hade en älskare men den visste han inte om så den misstänkte han aldrig. Men det var jobbigt och leva med honom. Kanske därför jag var otrogen. Men det tänkte han aldrig på. Han kunde bara tänka på sig själv.

 

 

Anneth Hedbrant Kram, ♥

 

Susanne Rask Det handlar inte om mej som TUR är hahahahaha :)))

LenaEngdahl Cattery de Moois taskigt läge :)

Anneth Hedbrant Haha jag trodde nästan det, man vet ju aldrig, :)) Kram ändå,,♥♥

Susanne Rask hahahahaha Anneth jag tror inte jag skulle lägga ut det på FÄJJAN om de handlade om mej *gapskrattar**** ♥ ♥


Anneth Hedbrant Nej i och för sig, lite skämmigt i så fall & lite pinsamt kanske hehe!!, :))


Susanne Rask hahahahaha SKRATTAR som fan nu hahahah


Susanne Rask Anneth de där va höjdar grejjen ikväll de hahahahaha du e cool du hahahaha

Titti Godén Nu bryter vi fan ihop i Kännåsen!! Det här var verkligen hur roligt som helst.


Anna Uhlin Ja, det var dagens skratt i torvalla också. Har inga lökar kvar i halsen, skrattade nog just ut dom. Jag menar mandlar. Vilket garv!

Susanne Rask Hahahahahahahaha SLUUUUUUUUUTA ja dööööööööör haha

Kikki Persson Och här i Brunflo så skrattades det också så tårarna rann


Titti Godén Ja du Rask.... Kalla mig ALDRIG, NÅGONSIN, EVER AGAIN störd! Galenpanna! *s*


LenaEngdahl Cattery de Moois ett gott skratt förlänger livet, jag har skrattat så tårarna rinner - borde leva

länge till.......




Ja så går det till på Facebook....
Vi skrattar så vill höll på å döö typ........
Hahahahahahaha........




TJING....



Kommentarer

Postat av: Nannis

Publicerad 2011-06-17 23:26:09

ASG!!!!!!!!!!!!

Postat av: Andrea

Publicerad 2011-07-13 04:55:48

Måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela