Sanna Panna

UTflytt...

Publicerad 2011-07-16 09:39:11 i min första blogg,

Inte bloggat på ja vet inte hur länge men allt rullar på,semester just nu.
Och på semestern har vi i uppdrag att plocka ur min *farmors* lägenhet,hon har flytta på hemmeeee...
Grejjer för ett helt liv,helt osannoligt va mkt grejjer????
Tex vi har plocka ihop 3 SOPsäckar med bara kastruller...

kläder (så klart)
Linnen,kökshandukar som man inte i detta jordelivet behöver köpa nya om ja så säger...

Vi har hitta grejjer som vi inte ens vet va det är....
Är ju lite förtjust ja i old stuff såå ja man har ju fått med sig lite hem....
Och en del av de tänkte ja sälja på LOPPIS ( man kan inte spara allt ju)...

Har tagit bilder...så här kommer de lite....pling pling...












Tur dom inte hade så¨mkt böcker....deva endast dessa o inget mer....(tillräckligt nog)






Soffgruppen samt mattan på golve är sålt..:)






Annorlunda trästol SÅLD.....






Camilla va snäll o kom o hjälpte oss att packa grejjer i banankartonger....guldstjärna...










Inte allt kvar nu......tjohoooo....











Min *pappas syrra* o hennes dotter.....






Allt detta ska jag o Tobbe åka med till soptippen......vojne vojne..
Men de tog inte sålång tid o kasta ut det......kanske 15 min inte mer....NU är de gjort iaf,...






Det fina Pianot har ja oxå sålt men de ska hämtas först den 28/7...
En äldre herre från Skåne...(snacka vikken resa va).....



*Farmor* bor nu på Björbacka o har det hur bra som helst......


Finns lite grejjer kvar nu bara sen är lägenheten tom......





TJING....

Kommentarer

Postat av: Trollkatt

Publicerad 2011-07-17 13:05:46

Hittade dig ;). Ja, att flytta och städa ur hem är ett arbete utan dess like. Skönt för er att det börjar närma sig slutet iaf :) Kram/ Trollkatt

Postat av: Lelle

Publicerad 2011-07-18 20:52:50

Assa jag ser inte kristallkronan....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela