Sanna Panna

Lösen skydde

Publicerad 2011-02-24 22:34:35 i min första blogg,

Är nu bortaget ja de känns as lugnt eftersom jag knappt bloggar längre,Hmm tänk va hela datalivet har tagits över av att jag sitter på FEJJAN (Facebook)
Man e inne där å hänger...kommenterar andra,skriver själv små lustiga saker + att man lägger en hel del tid på att lägga in bilder ja för vem?
För mej o för dem ja har hittat på FEJJAN.....

Jag tycker det är kulitt med facebook ,dels för att jag har hitta *gamla* klasskamrater o de är ju skit kul,vidare har ja oxå hittat vänner som ja umgicks med när ja jobbade med travet....

Bla en tjej som hängde mkt på Mälsåker i stallet AS KUL...

Jag detta väder???
Man bli ju inte klok på skiten,det är som ett OMEN sen vi flytta till Ringsta...
Det kommer typ as mkt snö ..o mer ska de komma..
Samma i fjol å året för det samma skit...tonvis med snö,men asså hur kul kan de vara på en skala??

Just nu är de svinkallt o Sol...nästa gång man titta på vädre på tv:n så ska de bli milt o en massa snö ska dimpa ner.....


Annars är de rätt lugnt JAG jobba vidare på natta o är LIKA less som förut..
Inte less på själva jobbet utan less på TIDEN på dygnet...JAG orkar inte..
Ååå jaaa jag söker annat...letar,söker o letar vidare........



Bara o hänga i ett tag till ....
Kroppen o knoppen kommer snart o säja ifrån....

De va allt från mej....Heja Heja sanna 2 blogginlägg på samma daaaaag???









Tur Grannen (skämt) kommer o plogar när de behövs hahahahaha.-..


HOLA......

Kommentarer

Postat av: strömma

Publicerad 2011-03-02 16:49:07

Hej hopp i finväre



Flytten går till Frösön. Ganska långt bort på Bergsgatan. Skönt att få slippa all trafiken som är här.

Tradera är jag superless. Men bra att ha ändå en sån här gång ler. Behöver du några grejor? Skrivbort, gamla linneskåp osv osv?



kram

strömma

Postat av: kickan

Publicerad 2011-03-14 20:36:41

aaahahahahaha du är störd mamma!

Postat av: Smsa Låna

Publicerad 2011-07-20 09:01:04

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela