Sanna Panna

Linnea är i Thailand..

Publicerad 2011-02-24 11:30:34 i min första blogg,

Länge sen man va hit o skrev lite men ja tänkte lägga ut lite bilder ...
Mamma min vill nog se eftersom hon inte HÄNGER på Facebook så mkt...
Bloggtorkan beror nog mest på denna vinter som fortfarande har sitt järngrepp om oss (i hela Sverige)
Åååå sen händer det inte så mkt heller,man jobbar o jobbar...
Förkylningar klommer o går..
NU kan iaf Östersundsborna dricka sitt vatten igen (hoppas kommun åker på en stor böteslapp)
Nu bilder..
Linnea får sina fossingar fixade av firrar------
Och vi här hemma får stå ut med vinterkylan..medans Linnea får stå ut med hettan...
Ojsan ja har visst blogga lite tjohooo...
TJING.....

Kommentarer

Postat av: Lelle

Publicerad 2011-02-28 18:24:22

Ah det ser ut som jag har det harligt ju! Haha!

Nu ar vi i Malaysia mamma i Kuala Lumpur. I morgon flyger vi till Filippinerna och ett stalle som heter Cebu som tydligen ska vara fint! Ska se om vi kan klattra upp pa vulkaner och simma med delfiner dar!

Saknar alla i familjen varsta mycket!

Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela