Sanna Panna

Hon har de bra DÄRborta..

Publicerad 2010-03-29 14:33:55 i min första blogg,

Min dotter Linnea,hett som satan,nu har ja ladda hem SKYPE så nu kan hon o jag prata i timmar med varann om vi vill utan att de kostar ett öre.

Man blir lite avis på na faktiskt,längtar själv efter värme nu,känns som OXÅ denna vinter vart aslång...
O er snö är på väg......Det räcker nu va ...

Bjuder på lite bilder .......



























O såhär pass bränd är hon,HOPPAS HON LYSSNA PÅ MEJ sa ju åt na att köpa SKYDDSFAKTOR 100 eller nått Hmmmmm.......






Hi Hi......rumpbilden :)




TJING.....

Kommentarer

Postat av: strömma

Publicerad 2010-03-30 23:34:08

Skype är kanon. När ene sonen var på Hawaii i flera månader så kunde vi hålla kontakten så. Finemang när det är gratis och man kan höra deras ljuva röst också ler.

Inte blir man avis alls när man ser dom fina bilderna.



kram

strömma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela