Sanna Panna

Telefonsamtal.........et.

Publicerad 2010-01-29 18:35:23 i min första blogg,

&Idag hade jag ett telefonsamtal med min sambo.

Det är som följer:

Jag: Hej,asså idag kom kameran från tradera men de följde inte med nån datorkabel till den,fan
Tobbe: Jasså men sjutton oxå, men du? Det kanske finns på BIG?
Jag: BIG?????????????????Vad är det för butik?
Tobbe: Ja men va heter det då??
Jag: Menar du Elgigga?
Tobbe: Ja så heter de ju...
Jag: Ja jag får väl åka dit o kika då....
Tobbe: JA annars kan du åka till butiken mittemot, RESURS.
Jag: ?????????????????????? resurs?????
Brinner de i skallen på dej idag eller?
BIG& RESURS??????????????
Aldrig hört talas om varken eller ja iaf :)
Jag: Du menar ONOFF???
Tobbe: jaaaa så hette de ja haha...jag har så ont i knäna idag ja..
Jag: ????????????????????????
Asså vänta nu?? kan man inte tänka för man har ont i knäna??

gt;Tobbe: Ja o så e ja trött de vart så mkt....
Vart e du?
Jag: Jag är på väg o ska hämta Linnea ju (klockan va då runt 12 45)
Tobbe: Ja men vaddå hon slutar ju 15 00 idag?
Jag: Nej de gör hon inte hon sa till mej att hon skulle sluta kl 13 00...
Tobbe: Neeeej,de stod på fejjan att hon längatde typ till på fredag kl 1500 för sen skulle ju hon va ledig..
Jag: Nääääää,hon slutar kl 13 00 ja vet ju de...
Va fan Tobbe eru helt rubbad idag???..
Kamma till dej lite Hahahahahaha...


Sen vart det hejdå
Sen satt jag där i bilen ensam,körde mot Lelles jobb..
Å då bröt fan lös,jag börja o skratta skit mkt sådär så ja knappt såg vägen tårarna rann ner för kinden o ja garva skit mkt oooo hela tiden....
Skickade sms till kickan....O hon ba vaddå????
Så ja ringde upp na o berätta allt,tacksamt o roligt o berätta för henne för hon garvar så mkt,ja sen garva skit mkt igen i telefon....:)
Tobbe är allså min sambo......Hahahahaha.....








TJING.....

Kommentarer

Postat av: kickan

Publicerad 2010-01-29 18:47:12

hahahahahahahahahahaahahaahahahahaha

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-01-30 20:50:30

Haha skrattar högt här jag haha!!

Postat av: Häxan

Publicerad 2010-01-30 20:59:08

Hahahahahahahahaha...Heja Tobbe!!! Ere mycke nu???

Postat av: camillash

Publicerad 2010-02-09 22:46:31

hahahaha pappa är bäst :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela