Sanna Panna

Efter...

Publicerad 2009-05-16 09:41:20 i min första blogg,

Att ha kutat runt mest hela dan igår fixat o trixat,strykit skjorta,putsa på fin skooorna o luftat kostymen ute + borstat av den oxå...damsugit bort hundhår för jag vet inte vilken gång i ordningen..
Fick jag en konstig ide.....
Här är jag.....nyklippt o ser ännu mer ut som en SKIMMEL....
Jag som inte ens fyllt 50 ser ut som 53 i skallen hahahaha......
Sonen skulle ju oxå klippa sig o Färga sitt hår med MÖRKbrunt...
Han vägrade i sten Hmmm ja iaf just nu o före BALEN-2009....

Så jag tog helt enkelt denna MÖRKbruna färgning o smetade in i skallen,det gick med en väldans fart de har man kort hår så har man....POFF....

38 min senare hoppade jag in i duschen....
Maaaaaaj Gaaaaaaad!!!!!!!...
Hallå???
MÖRKBRUNT??? skulle inte tro de....Hmmmm känns mer som väldigt SVART...
Eller så är jag färgblind på gamla dar...

Ja ja de e gjort nu alltid skrämmer jag nån.....
Nu sitter färgen där i min skalle o jag kan bara gilla det eller ogilla det så ere......Det är iaf INTE GRÅTT längre.


Klart man skulle hitta på nått galet just denna dag när balen va oxå...hmmpf..
Sonen kom till Ringsta dirr efter skolan så in i duschen......tvaga o sen lukta gott på......
O här följer de bilder jag tog igår....:)




Ny duschad o jag tog bild nr 1....




Vi väntar på Bilen...







Vi hämta Camilla...(mamman bakom där)




Åker ner cabbat.....











Snygga Ungdomar....Kusken A vart med på bild oxå hihi...





Hahahahaha coolast...





Notera killen till vänster om Mys..........oki ni ska få se hela han.....





This is Bill.....vad vore han utan dessa dojjor o kepan till kostymen o för att inte tala om glajjerna.....yes this is Bill.




Vimmel....




Niklas real friend Freddan o hans dam..:)






Tummen upp Niklas ...o jag fick vandra vidare.....
Detta var DERAS kväll o inte min..hahaha...trots att jag e näst intill kolsvart i skallen hahahahaha.....


TJING...............

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2009-05-17 23:02:25

Fina bilder på fina ungdomar.

Vad säger Nickan om att hon kom med på bild?

Hon är ju så hemlig annars, visar bara baksidan.....=)



/ Mita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela