Sanna Panna

Losern....

Publicerad 2009-12-30 17:49:35 i min första blogg,

Ville bara berätta lite om JulAftonen...
Om vilken loser jag är haha....
Linnea jobbade till kl 16 denna dag o jag skulle ju åka o jobba natten på själva julafton..
Så vi firade Jul hos Lelle,vi åkte dit 2 timmar innan o fixade med maten etc...

Jag hade med mej kuvert från min mor....
Så efter all mat ätning så magarna stod åt 7 håll så skulle vi öppna klappar....
Linnea hade sådär i sista minuten köpt en trosslott o en TIAN lott åt oss alla,så vi började med dem..
ALLA VANN utom jag.....

O alla var typ Kickan,Stefan,Lelle,Tobbe,Niklas,Camilla o Bill....
I de andra kuverten var de trisslotter ja ni vet dom där man kan vinna 10 milla diiiirekt på skrape...

ALLA VANN UTOM JAG....ja de e sant jag vann NOLL kronor medans de andra skrapa fram typ 2x25 o 1x50 etc etc......

Ja ni ser då???
Jag har fan ingen vinnarskalle ja,,,,,LOSERN.....










TJING.....

Kommentarer

Postat av: Häxan

Publicerad 2009-12-30 19:05:17

Tur i kärlek....otur i spel....Du kan ju inte få båda :) Haha...Kram..

Postat av: Bettan

Publicerad 2009-12-31 07:38:08

Japp, så måste de va. Har inte heller nån tur i spel, hade 8 trisslotter utan en endaste vinst



Gott Slut o Gott Nytt

P O K

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela