Sanna Panna

Jag ska bli mormor.......

Publicerad 2009-12-28 12:38:43 i min första blogg,

Glitter Words

Hmmmmm MORMOR???
Visst låter de gammalt? Ja eller Farmor låter faktiskt ännu gammlare allså själva ordet...
Men nu är de så gott folk,att jag ska bli mormor...Jag hinner bli 48 innan de lilla livet ser dagens ljus..
Pratade med MIN mor häromdan o så sa vi just de där med ordet mormor eller farmor vad som låter gammalt...
Ja sa jag men asså man ska bli mormor innan man fyllt 50??
Ja sa morsan jaaarå som bara va 42 när jag vart mormor Hmmm jaaa kanske ja inte ska säga nått om det då...

Det är Kristina som ska starta upp barnbarns ligan o det va igentligen inte spelabart alls för jag visste att det skulle bli hon som skulle bli typ ETTA...

Kickan är ju så barnkär och är gärna barnvakt åt andras barn så varför skulle inte hon bli etta haha..

På Julafton så ville vi(jag o Tobbe) överaska lite eftersom de andra inte visste nått alls...
Så jag köpte en bitring,samt ett par små små kängor tror de va storlek 22 + ett par diinglisar haha japp så hette dom ....små gooooos tofflor typ...

Och till de skulle de ju va ett bra rim....







Så grejjerna fick man ta ur i tur och ordning så att säga,snodde bilden av Linnea o för henne vart de den bästa julklappen nånsin eftersom hon nu ska bli Moster.....

Jag tror hon vart mer rabiat än själva den blivande modern hahahaha.......(lite internt sådär)

Hoppas att dom nu får tag på en större Hydda,kanske kan va lite trångt o bo i en etta med en liten bebis..:)

Jag och Camilla tror att det kommer att bli en flicka,vi e faktiskt vääldigt säker på det....Mmm ja helt övertygad faktiskt....japp de kommer bli en tjej....

Så är läget Folks.............

Mera bloggande kommer det att bli..:)

IDAG måndag är det strålande sol o T minus 21 gr..:)



TJING.........

Kommentarer

Postat av: Bettan

Publicerad 2009-12-28 15:14:56

GRATTIS MORMOR



PUSS O KRAM

Postat av: kvigan

Publicerad 2009-12-28 17:26:26

å grattis i massor till er allaS



puss påre

Postat av: kickan

Publicerad 2009-12-28 19:01:14

Puss!

Postat av: Lelle

Publicerad 2009-12-28 19:15:56

Jag Och Tomas tror att det blir en mini-vig. =)

Postat av: strömma

Publicerad 2009-12-29 01:55:40

Grattis Grattis



Vad himlans kul att det kommer småfolk till er.

Jag är ju farmor och det låter då väldans gammalt :-).

Var på dop för andra barnbarnet idag, måndag.



kram

strömma

Postat av: Häxan

Publicerad 2009-12-29 08:27:48

Grattis! Vad roligt och spännande att se vad det blir. Hoppas den blivande modern mår bra :)Kram...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela