Sanna Panna

Vaddå?? Min eller??

Publicerad 2009-04-29 16:09:04 i min första blogg,

Ja vart till stan idag ,pengarna rinner mellan fingrarna på mej som sagt...det är mkt o fixa IDAG köpte ja slirre o vit skjorta till Sonen,den ska han ha på BALEN som går av stapeln den 15/5..
O innan dess hinner ja ju inte få em lön till TYP....

Var ner o surra lite med Camilla på hennes jobb oxå .....
Köpte 3 T-shirt var av 2 va rosa jag tänkte jag o chaffisen skulle ha dom på oss den 15/5 hihi ja om hon nu vill de så....

Hämtade på hemvägen en Micro som ja FICK av en jobbar kompis Mmmm tänk va många e snäll va??
Bra för sonen att ha en micro ju om man är ohängd o tonåring hahahahaha...:)

Ja sen for ja till stan,skulle egentligen handla mat på Willys men ja kände att jag inte orkade,så ja for till Lit istället..
ICA Lit......
Det är väl ICA som sänkt prise på massa,massa varor eller???
Ja nu ska vi flytta ut sonen i helgen eftersom hyresvärden ringde idag o sa att nu var de grönt,så jag va in till ICA för o handla o för att HYRA den stoooora släpvagnen.
Så i kassan frågade ja henne VEM ja skulle fråga ang släpvagnen...
Hon sa ja fråga Hanna (hon stod i spelet).
Det var en före mej så ja väntade snällt..
Sen var de min tur.
Jag: Är släpvagnen ledig på lördag?
Hanna: Vaddå min eller??
Jag : Ja vilken som helst ja måste ha en släpvagn på lördag.
Hon i kassan: Pärmen ligger i lådan i charken.
Hanna: (som nu va illröd i fejjan) men va fan sa hon jag tyckte du sa,Är svärfar ledig på lördag??
Jag : Hahahahahahahaha ja de e inte alla dar man går in på ica o frågar om NÅNS svärfar är ledig på LÖRDAG..
Hanna: hahahahah ja ska hämta pärmen..

Efter en stund kom hon tillbaks typ lika röd i fejjan som nyss...

Jag: Tyckte du det vart en aning pinsamt??
Hanna: JAAAAAAAA........hahahahaha...jag tänkte va e du för en som frågar om MIN svärfar e ledig...
Jag : Hahahahahahahah......

Jag ringde The Kick o berätta hon gillar ju o garva hon....o de gjorde hon i massor..
Hon sa: mamma ska du blogga om de här nu då??
Jag : Jaaaa givet........
Kickan: Jag kommer o garva åt de igen när ja läser....

Hihihihi ja vassego..:)...

SOL idag o ja hade inte ens med mej jackan te stan.....nu är de verkligen vår :)

Nu ska ja dona ihop mat........Tobbe är i sundsvall......








TJING................

Kommentarer

Postat av: Kickan

Publicerad 2009-04-29 16:23:30

hahahahahahahahahahahahahahahhahahahahaha ASG

Jag dööööör!!!!



Hahahahahaha

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-29 17:25:41

Kanske en affärsidé - hyra ut svärföräldrar per timme :-)

Postat av: Lelle

Publicerad 2009-04-29 19:01:39

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Postat av: Nickan

Publicerad 2009-04-29 21:20:15

Varför vänta till lördag? Ta svärfar direkt om Tobbe ändå är borta så det inte blir tomt i stugan! Valfritt med rosa tischa om du bestämt dig, tror nog det blir som du tänkt! Ha dè

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela