Sanna Panna

Fenomen...

Publicerad 2008-10-31 08:32:15 i min första blogg,

Har ni suttit i eran ensamhet o tänkt på nått roligt o sen börja skratta??
Jag kan göra det rätt ofta jag,sitter o tänker på saker mmm ja som nu JAG tycker är kulitt o sen kan ja skratta OCH ja kan INTE sluta (fast jag är ensam hemma)

Jag kan tex tänka på hur andra skrattar tex min dotter Kickan hennes skratt gör att jag skrattar o jag kan tänka på hennes skratt ibland bara sådär appropå....o sen kan ja garva så ja inte kan sluta....
Är ja störd så eller?

Är det ett slags Fenomen att man tänker på saker BARA FÖR ATT MAN VILL SKRATTA?

Jag kan till o med tänka på saker o sen överdriva i tänket hur de kunde vart om den eller den hade gjort si eller så....

Som nu när jag kom hem från jobbet så hade jag blogg genomgång o så hamna ja på lelles blogg o läste hennes surr med Mr G...
Jag fick genast en bild framför mej ja inte på Mr G utan på Lelle...hur hon artigt svara på hans frågor o hur hon skulle ta reda på etc SER HENNE ......O för att inte glömma så har hon i efterhand fått en lapp på de hon NU ska komma ihåg för alltid....****flabbar*****
Och så börja ja garva här i Ringsta i min ensamhet eftersom Tobbe är på jobbet....

Erkänn att det är skönt o skratta speciellt sådär så man får ont i magen o tårarna rinner o man inte-kan-sluta-skratt.

Eller så kan man skratta på eländet(alla har ju nått elände)

Fick mail idag att det troligen kommer att bli träning på söndag a la LC i Dvärsätt trots att det är snö o minusgrader...
Kanske kan funka men om de blir varmare så de blir blött på ängen så drar ja Kevin.

Tillbringat 2 nätter på jobbet är ledig nu över helgen å sen lång vecka jag ska för övrigt ringa på ett annat jobb idag.
Jag måste ha extra jobb.......


En sak till som ja måste berätta ang att skratta..
Vi har en kvinna på jobbet (anställd ) o hon kommer från Rumänien hon är klockren ja gillar hennes skarpt ja...
Men som alla *utlänningar* så bryter dom lite mm ja ni vet.....
Idag nu på morrn hade hon ett njurbälte på sig så ja fråga henne vad hon hade gjort..
Hon: Jag har så otroligt ont i ryggen,ja nös så mkt igår ..
Jag: Ja men då kanske du bara fått en sträckning i nått fäste?
Hon Nej jag tror inte det jag har en KÅT mer än ni...
Jag : *skratt*
Hon: vaddå? dom har sett de på runken...Jag har en kåta mer än ni....(KOTA)
Jag :*skratt*
Jag : Jag tyckte precis att du sa att du hade ont i ryggen för att du va KÅT..
Hon: vad är KÅT?
Jag : ja det är när man e SUGEN PÅ SEX i då säger kroppen att den är KÅT.
Hon:skratt,o så sa jag RUNKEN........
Men ja kan säga att sånt har ja sluta med för länge sen ...
Jag: Ja tyckte de lät så kul,du kommer på jobbet med njurbälte o är kåt......på runken...
Ja ja så de kan bli.......


Ett gott skratt förlänger livet o det tror ja på stenhårt........









TJING......

Kommentarer

Postat av: Bettan

Publicerad 2008-10-31 19:11:55

hahaha............. nu fick iaf vi oss ett gott garv.

Puss på dig

Postat av: Nickan

Publicerad 2008-11-01 11:20:09

När jag tänker på gamla grejer, tex cykelställ i Lugnvik och sånt så garvar jag hejdlöst varje gång! Det var ju hur det berättades som gav värsta bilderna. Händer ofta! Ha dè

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela