Sanna Panna

Appropå skitätning a la Mr K...

Publicerad 2008-03-27 15:12:06 i min första blogg,

Så har ju jag matat dom med morötter ja ska Kev ha måste ju bror Billy oxå få jöööö
Annars blir ju han lessen...





image728

O passar inte Billy sin MOROT ja då tar ju kev den diiirekt hahahahaha.....





image729


Just nu hårar Bror Billy nått så KOPIÖST ..jag trodde i fjol att det va nå fel på han eftersom han typ nästan vart kal på kroppen så de togs massa prover på han,blodprover o skrap prov o han fick B vitaminer etc o de vart inge bättre o alla proverna va helt OK så det är bara att konstatera att Bror Billy hårar extremt mkt när han ska håra...

Jag snackar damsuga flera ggr om dan ....
Jag borsta han inne igår o jääklars KOLsvart över hela golvet o de tog som inte slut heller....


Vi var ner på byn idag ja o camilla i dogsen o när vi kom till affärn så stod två gamla bekanta där med sina hundar,de va Carina med sin Tollare.hon va bla dagisfröken på sonens dagis när han gick där.
Och så var det Ingrid hon hade skaffat sig en mini collie (jag kallar dom det)

Jag fråga vart de andra hundarna va hon hade en collie o en afghan förut ,ja sa hon dom vart båda sjuk så dom e borta nu i himmelriket...
Och ja kände att ja ville ha en hund det är ju bara jag nu ju....sa hon.

Jag sa: Ja men så är de väl inte du har ju Pierre???( hennes sambo)
Hon: Vet du inte?? Han dog för ett år sen i Lungcancer.....
Jag: OJ flååååt ja visste inte men guuu....:(
Hon: ja men de gör inget hur kan du veta???
Jag: Nej ja visste inte ju ,men vaddå lungcancer? berodde det på rökningen?
Hon: Mja ja vet inte han jobbar ju på Byggilit o höll på med o limma ihop o de va mkt giftiga lim o annan vätska men ja tror att de berodde på rökningen oxå....
Jag: Ja rökningen måste ju ha bidragit till cancern?
Hon: ja de tror ja..


Man får sig en tankeställare ju JAG RÖKER man tror man är odödlig,klart man pallar med o röka JAG blir inte sjuk iaf inte för att jag röker FY FAN VIKKEN IDIOT MAN ÄR......

Vi stod där o surra o Kevin fick gå ut o hälsa för carinas Tollare är lika gammal som Kev,faaasen va han va rädd först att gå fram hahahahahaha......Tiken vill ju leka på en gång hon typ utan att hälsa innan.

Men till slut gick Kev fram o de vart lek i koppel....
Stackars Bror Billy fick va kvar i bilen ....Å HAN YLA SKIIIIT HÖGT hahahahaha...inte hört han låta så förut ju...

Men ja orkar inte hålla i han ju stark som en OXE.....

När vi åkte hem så efter Ringsta vägen så gick de 3 st med 3 hundar...
1 jag vet inte vad o 2 whippar så jag stanna o prata med dom de va 2 tikar,kul med fler whippar på BYN....




TJING.......

Kommentarer

Postat av: Ulla

Publicerad 2008-03-27 18:04:04

Jag feströkte en del när jag var yngre. Nuförtiden festsnusar jag istället. Jag har en kompis som jobbar på en snusfabrik och hon får ta en dosa/dag. Hon har alltid frysen full av snus *L*

Postat av: Doris

Publicerad 2008-03-28 08:34:45

JAAAAA sluta å rök...Snälla..min syster dog för drygt ett år sen...Rökrelaterad cancer..Försök sluta..De gjorde jag -89..så jag VET att det går..Lycka till..Ha det bra..

Postat av: Nannis

Publicerad 2008-03-28 14:17:16

Sus... du OM NÅGON kan sluta röka, för det finns väl knappast någon tjurigare människa att frambringa? *asg* Så ta fram tjurskallen och sluta nu. Kunde jag så LOVAR jag att du kan! :) kram grodan :-P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela