Sanna Panna

2008...

Publicerad 2008-12-31 11:01:33 i min första blogg,

Hmmm nannis gjorde nån slags resume vad som hänt henne under 2008,sitter o funderar vad jag gjort under 2008 jag med.....

Va fan har ja gjort?
Jobbat hahahahah...mmmmm...jo jag skaffade mej en Whippet oxå åååå jag köpte en ny bil....
Mmmmm...gud vicket minne man ligger inne med *NOT*

Lättare o skriva vad man INTE har gjort ju *s* oftast är det ju de,+ att det är lättare o komma ihåg alla bad things som hände SOM med alla ÅR så är de ju motgångar o mja framgångar vet ja inte om ja ska kalla det heller..
Det vart svårt de här ju.

Är JAG så¨otroligt tråkig,har de inte hänt nått utöver de vanliga alls??? **Tänker nu så hjärnan luktar bränt**

Det är klart jag är ju inte 25 längre heller då skulle ja säkert sitta här o skriva upp alla partyn man vart på eller resor kanske....

För min del är jag mest glad över att ja kunnat haft kålroten över vattenytan o fått det att rulla på utan STÖRRE fadäser.....
(Kan ju inte sitta här o blogga om mitt innersta heller)

Man får glädjas åt de lilla man kan göra,jag har jobbat hela tiden trots min onda rygg o höfter eftersom ja anser att man inte blir mindre smärtfri om ja går hemma heller..
Jag vart till naprapat oxå han donade väl med mej 4 ggr a 400 kr varje gång.Jo det vart en aning bättre efter men NU har ja samma smärta igen...


O jobba måste jag ju göra annars blire ju inge pluring in till hushållet sååå.......pest eller kolera?? Hahahaha...


Jag har ju under alla år sysslat med hundutställning på den tiden jag hade Greyhound o när ja skilde mej så skilde jag mej från dessa hundar oxå av nån anledning...
Dvs jag åkte inte på ställningar alls under flera år.....Jag åkte inte ens o titta när Kennelklubben hade sin ställning i Svenstavik.....Kände att intresset låg nere under nollan...

Sen Kom Kungen Kev in i vårat liv o jaaa Lena åker ju på ställningar hon när hon kan o vill..
Så i sommras så åkte hon o jag till Hammarstrand på ställning med Kev o hans syrra Emma..
Dom skulle *bara* ställas ut i valpklass INTE så bara de inte o som ivrig hunduställare så är de alltid roligt att ställa ut en gång i valpen ju......

Kungen fick Full Pott...:)
BIR,BIG o BIS kunde inte gått bättre...

Han är dock inte uställd nått mer efter det....Men hans tid kommer kanske..:)


Ja sen har vi alla *borde*saker....
Jag borde har tränat.
Jag borde / måste fixa ett till jobb..
Jag borde ha gjort de ena eller de andra som ja inte gjort.......

Jag har vart en jäkla tittare på Blocket.se detta år kikat o fyndat o jag har oxå lagt ut mkt grejjer o fått de sålt....
Jag har oxå hittat några nya sidor på nätet som är kort o gott auktions sidor...

Svårt o vinna ibland buden,för dom får inte vara dyr i mina ögon så ere ,men har fyndat även där för skitsummor....

Kickan har både åkt till Norge o jobbat o kommit hem,Sonen har flyttat hem han oxå :)

Jag tror oxå att mitt humör har vart någorlunda stabilt under 2008 om man nu kan utrycka sig så..
Jag har haft mina deppar perioder men det tror ja alla har ,inte fan går man o skrattar ihjäl sig 24/7...

Jag har inte hälsat på MOR en enda gång under 2008 så under 2009 måste ja försöka att åka ner till henne..

Min bror har blivit farsa igen....




Ser fram emot 2009 då jag vill ha mer GOG träffar med mina väninnor JAG gillar våra samkvämer ja stavas de så???
Vi har alltid så kulitt när vi träffar varann så mer sånt tack ,jag samlar på mej ny energi om ja får träffa er lite oftare..

KAN VI BESTÄMMA DE ÄLLÄ???......


Nu skulle ja ju önska Gott slut o Gott nytt men inte i denna blogg utan den som kommer FÖRE denna hahahahaha...








TJING.......

Kommentarer

Postat av: Lena,Bettan,Dimmie och Emma.

Publicerad 2008-12-31 11:04:29

Såklart ska du besöka din mamma under 2009....Det finns ju vissa som vill haka på och kolla in stallet......

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela