Sanna Panna

Kritik från en kompis till sonen....

Publicerad 2007-05-30 14:11:58 i min första blogg,

Va de gäller hans spel på datorn....
VASSEGOOO--------------------------------

- MyS -
MyS originally got his name from MyS-Gunnar and later shortened it down to make it look cooler. MyS is one of the most stable players we have. You can always count on his lighting fast reactions and raging anger when he dies.
Somehow the rest of the clan has become a bit scared of him 'cause he always get so pissed off when loosing. Nowadays we let him win just to not pick a fight.
....................................................................................................................................................................................................................

Bra att han har lugnat ner sig TYP nu spelar han aldrig ??......

image45

Nä nu chattar han eller så är han MKT med sina kompisar trodde ju inte det ja eftersom SONEN alltid häckat hemma o inte gjort ett dugg mer än spela med sina polare......

Dotter o Son by the way ska hitta nån lägenhet o bli syskon sambo det tycker jag låter som en väldigt bra ide.



TJING

Kommentarer

Postat av: Kickan

Publicerad 2007-05-30 16:10:28

Alltid... weeeeeeeeee :-)

Postat av: Think Twice

Publicerad 2007-05-31 12:12:09

Min pöjk satt oxå mkt och spela på datan...är säkert en fas dom ska i genom:)
Nu sliter han istället upp stans gator..som nybliven körtkortsinnehavare.....Japp innan visste man var man hade dom:)
Låter ju som en kanonlösning...*sambosyskon*
Ha det gott!
/Kramisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela