Sanna Panna

länge sen....

Publicerad 2006-11-23 22:14:01 i min första blogg,

ja blogga ja inte haft tid det vart de ena å de andra å sen har ja glömt bort de oxå men dottern på minde mej nu som för övrigt är i sthlm hos mormor.
Hon har köpt en dator så de va nog tur att hon åkte ner å joxa lite me den bla instalera msn o gjort en mail.
Vi har haft fest de va trevligt värre de inte ofta gamla mamma har det ju de va trevligt folk o alla va nöjda.

Sen på söndagen hade ja värsta vinskallen sällan ja har de men ja drog väl i mej lite för mkt ja ja man lär sig så länge man lever.

Min hund IKE komme rhem imorrn efter en tripp till sthlm han vart å friat där men hon ville inte så nu får vi vänta ett halvår till nästa gång..:)

nu ska mamman sova gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela