Sanna Panna

Bilder...

Publicerad 2012-07-25 17:43:43 i min första blogg,

Josef o Camilla är hemma på blixtvisit..
Så här kommer lite bilder på hundar o barn o annat...se om ja har bild på annat haha..



Hoppas de blir mysche lingon nöö så ja kan ut o plocka igen..










Älskar att gå här men denna dag var de inte speciellt roligt alls ,BROMS O MYGG till förbannelse..



Men ser till o med 3 bromsar här runt Kevin Grrrr....



Tim gillar o bada han,men bara om vi håller i Billy (med risk för att bli dränkt haha)..







Liten stock va?? Hmmm ja mer ett Träd skulle ja vilja säga :)


Jag är på väg att kasta i en pinne i vattnet..:))







Gos Camilla....






Tobbe fixar på fixen med myggmedel..:)))




Myr-------or-----:)







Full rulle kanelbulle....


De va allt för idag de här......


TJING...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela