Sanna Panna

Lite bilder på väg hem till Ringsta.

Publicerad 2012-04-27 19:31:26 i min första blogg,

Hade ju med mej kameran eftersom ja ville ta bilder på när grabbarna skulle dra o så.
Stannade efter vägen hem o tog lite bilder.....




Strax Innan stora bron över indalsälven.














Hon gnägga as mkt när ja stanna med bilen haha.....ska snart ha föl hon :)







Mitt hjärta Sebastian va till oss igår o hälsa på ,jag passade på att klippa han men denna bild är före klippningen,han vart jätte fin :)
Dolo med glajjer haha.....



TJING......

Kommentarer

Postat av: Lelle

Publicerad 2012-04-28 17:50:22

Jay tycker dolo är lik dig nu med glajjerna! :)

Postat av: kickan

Publicerad 2012-05-07 15:31:17

Det var någon mer som sa att blev lik mami med brillor,nu kommer jag inte ihåg vem det var men det kanske är sant då :)

Postat av: Åsa

Publicerad 2012-05-10 11:37:28

Så sööööt! Barn med glajjer ser så kloka ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela