Sanna Panna

Strålande Sol

Publicerad 2011-03-20 14:51:47 i min första blogg,

Idag helt otroligt bra väder,igår blåste de småspik o idag vindstilla....
Vad gör man då?
Jo man tar en tur med skotern så klart...

Åååå som vanligt va kameran med....














Min snygga hund Kevin,väntar på att Tobbe o Billy ska komma ner på isen...








Här kör man in för att sedan åka ut på skoterleden o de gjorde vi idag..
Billy va hemma då.....
Tim o Kevin kuta ja eller trava med lätt...
Men Tim fick åka skoter med oss en bit oxå......









Fika idag ute....
Trots att Tim har kuta så kunde han inte vara still en minut,fast vi satt o schilla i solen...ICKE...
















Ja å så har vi Kungen Kevin han vilar på sitt sätt som bara han kan göra :)))











Ett par timmar ute,ja då blire bara en sak när man kommer in.,...SOVA...:)))




TJING.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela