Sanna Panna

Ville bara Önska...

Publicerad 2011-12-31 14:57:58 i min första blogg,




Själv jobbar jag hela helgen så vi (kollegor) får fira tillsammans denna afton (om de går)
Vi ska iaf prova jobba undan så vi åtminstone får skåla in de nya året med nått...

Niklas ha nu en trevlig kväll med fin kostym o allt..tare piano Mys
Linnea Samt Jay ha en underbar kväll/natt i Italien vid Colloseum eller hur de nu stavas...
Kristina med familj ha de bäst ikväll hos era vänner..
Camilla bra där att det vart i fest i stan precis som du ville...Ha även du en trevlig kväll/natt
.

Min mamma o Arne Gott slut Gott nytt mami( vet att inte ni sitter uppe till tolvslaget)

Tobbemannen han o djuren får fira ensam utan mej,men ja tror de går bra,VI ska ju *fira* lite senare vi när jag går på långledighet i form av lite godare mat o grejjer.

I skrivande stund har vi fint väder,INGEN blåst samt 10 gr kallt.....

Min älskade vän Karin F hoppas din kväll blir bra trots att de vart jobbigt som fan i mer än ett dygn.

Kraam.



Hoppas ni alla andra får en bra kväll ( ja dom som läser bloggen haha)

Hej hopp TJING....

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2011-12-31 19:29:59

Gott nytt år på dig...hoppas du får en lugn kväll på jobbet!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela