Sanna Panna

Min NYA prommväg...

Publicerad 2010-06-23 16:45:57 i min första blogg,

Den känns inte lika *björnig* som den andra vägen ja brukar gå,ja är mkt mindre bakrädd här på den nya vägen som ja hittat....

Hade med mej kameran idag......





Visst ser den bättre ut denna väg va (bara o hålla med)





Kungen tar de piano,han går gärna med mej han TROTS att han är en vinthund :))








Det va massa skog o ännu mera skog o sen ba hitta jag en hel hög med sten??
Undrar om det vart nån bro eller nått för skitlänge sen??





Sen kom vi fram till en hage/äng ja de va stängsel runt om.....




Kevin äter gräs...





Åååå Bror Billy letar efter nått,här är vi på Ängen...








Kevin drog som en avlöning ,undrar ja om han såg en hare...
Fick en bild på han på väg tebax till mej....Billy glor bara o undrar va han höll på med...hahahahaha





På andra sidan ängen var de som en insjö....jag tror inte tjälen hade gått ur jorden...
SJÖ i diket å in i skogen typ....










Som Labradorägare får man stå ut med de mesta :))





Han ska BARA ta upp en stor sten så de e lugnt..:)))





Kevin dyker inte men han dricker vattnet o står gärna i de oxå .....





Sen gick vi mot bilen igen...
Solen kom fram oxå under prommisen så jag fick ta av mej TÄCKJACKAN...
Kanske sommarn e på G nu eller..:)))



TJING....

Kommentarer

Postat av: strömma

Publicerad 2010-06-24 10:10:29

Härligt att du hittat annan väg och inte knatar iväg på björnvägen.



Har ni och dogsen problem med myggen så har jag medel mot det.



Önskar dig en finfin midsommar



strömma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela