Sanna Panna

Va fan ere frågan om?

Publicerad 2009-04-29 21:23:26 i min första blogg,

Varför har ja ont i magen?
Funderar???
Får ja kramp för att sonen ska flytta??
Varför känner ja på detta viset?
Inga ungar hemma?
Är jag gammal?
Vuxna barn?
Tomt........
Va falls?
Vill inte tänka så ens ,klart som fan dom ska flytta hemifrån???
*Suck*

Slåt bort tanken allt va ja orkar.....men de går inte,inte idag
Han ska flytta på lördag....SONEN *s*
Ge mej styrka........


Det går över ja vet,kände lika när unge nr 1 flytta...........

Snart är vi ba två i huset som två gamla Panchisar.......påtar o jorden..
Klyva ved..
Klippa gräsmattor,kratta........

Ere så de ska va???........Hmmmm.......







Jag ska kamma till mej.....skärpa mej............

TJING.....................

Kommentarer

Postat av: Lelle

Publicerad 2009-04-29 21:27:31

Tänk när alla dina barn har egna barn som de ska skyffla över till mormor och morfar ibland då och då för att vara BARNVAKT!

Då kommer du sakna det där påtandet i jorden och prommisarna med dogsen.. eller? :P

Postat av: Nickan

Publicerad 2009-04-29 23:05:54

JA, jag tror ju inte att det är upp till mig! Du har nog redan bestämt dig!HAHAHA

Postat av: Mita

Publicerad 2009-04-29 23:33:34

Tomma nästet krisen kallas det du lider av.

Det går över och ingen medicin finns....=)



Puss på dej / Mita

Postat av: strömma

Publicerad 2009-04-30 09:37:20

Kära nån vad tomt det ska bli hos dig när sisten lämnat boet. Tänk innan du lärt dig att inte köpa lika mycket mat som tidigare :-).

Kvinna, du är ju ung än och kan njuta många år än som "barnfri". Jag kommer att bli minst 60 år innan sisten lämnat boet här.

Vilken flax han hade med lägenhet.



Nu har mina ungar åkt iväg till Oslo snyft.



Köp en Mazda. Dom drar knappt nån bensin och bra bilar överhuvudtaget. Hos bilbesiktningarna så ligger dom i topp genom dom är så bra.



Såhär fin och ny bil har jag aldrig haft. Airbags finns i den också. Tom cd spelare och MP3 radio i den. Jag har knappt haft originalradios i mina gambilar. Den här är har en massa nybytt, tex kamrem, drivknutar, vattenpump osv osv...för 6000:-. Förhoppningsvis kommer den att rulla problemfritt.



Önskar dig en fin sista april



kram

strömma

Postat av: Nickan

Publicerad 2009-05-01 14:03:17

Hur går det med kaggen? Flyttar du ut ongan för fullt? Trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela