Sanna Panna

Mr Kevin ....

Publicerad 2008-02-29 16:07:56 i min första blogg,

Idag for ja o sambo till stan för o kolla in nya ÖB jisses va folk o parkering?? Men vi hade tur precis när ja körde in på parkeringen så skulle en bil åka därifrån ,värsta rötan.
Jag ville se de nya ÖB kanske kunde fynda nått :)...

Jösses va folk de va inne på affärn då?? jobbar inte folk på dagarna??....
Såg ju lite grejjs som vi kunde tänka oss att köpa som de va bra priser på..:)...VÄLDIGT bra priser på..

Ja så kom vi till avdelningen för katter o hundar o hästar ännu mer grejjer än förut ju....
Man stod o gotta sig bland alla fina täcken,ben,filtar,korgar etc....

KANON priser på tyg korgar vare ju.....jaha mmmm kanske MR K vill ha en fin ruuuutig i tyg??
Ja nu hänka ju inte han med in direkt på affärn men ja kände att kanske de kan vara nått för han...
VINTHUNDAR i all ära dom vil ha kanter att luta sig mot......

Ja jo jag köpte en modell större som han kan ha tills han blir vuxen till o med......hahahahahaha INTE sådär jätte stabil om han lägger sig snett i den så lixom tippar den eller blir som en inbakad pizza ja ni fattar....






image642


Just i skrivande stund så SOVER DOM ALLA 3......






image643

Här är Sigge han som vi sköter om nu tills på tisdag.....DOM kommer överens BRA...




image644


Typ såhär bra......Men Mr K ska inte tro att man kan ta ett tuggben av Sigge inte de kan han fetglömma....
Värsta morret.....hihi-.....



Jag hade kameran igång om de va igår eller förra dan tog en COOL bild på de två minsta i familjen...




image645


Gilda är en knäppaste katt vi haft FAST MrK ska jaga bita lyfta han så MÅSTE HAN ligga brevid Mr K när de ska sovas de spelar ingen roll vad han gjort minuterna innna.....






image646


Eller när husse ska vila lite efter en veckas jobb....vem e inte först??
JOOOO. ni vet vinthunden Kev.....hahahahahaha...Man får ligga hur man vill så ere....





image647


Jaha o JAG ska tillbringa denna helg på jobbet som de känns typ man hinner knappt hem förrän man ska iväg igen...

Denna helg ska ja jobba med Biggan de ska bli kulitt de,ombyte förnöjer så ere........

Ni som är lediga ha en bra helg.....




TJING.....

Kommentarer

Postat av: Nickan

Publicerad 2008-02-29 23:37:32

Nu har vi ölat klart, det vill säga jag och min vän! Hon blev bläckfull och behövde skjuts hem, då passade jag oxå på att sticka hem! Ha det bra på arbetet//Annika

Postat av: Nickan

Publicerad 2008-03-01 12:37:06

Varför lösenord? Berätta för en oinvigd varför man har det? kramen

Postat av: Maidie

Publicerad 2008-03-01 17:17:26

Tack för att jag får möjlighet att fortsätta läsa din blogg,du har ju alltid nåt kul att komma med....jag gillar folk med humor.
Sen undrar jag om det är ok att ta bilderna på "MrK" och katten,skulle gärna vilja lägga ut dom på min blogg....dom är ju för söta.
Ha de så gott nu och blogga som bara den så vi får nåt kul att läsa.

Kram//Maidie & syster yster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela