Sanna Panna

Dagens.....

Publicerad 2007-09-29 09:48:32 i min första blogg,

Ros ja eller gårdagens ros vill ja ge till BARNENS PAPPA.

Han gör ju inte så mkt för barnen sen ja skilde mej men igår fm skickade ja ett sms till han o bad han köpa/ge pengar till sonen så han kunde köpa nya träningsdojjor.

Sonen vill börja träna o behöver skor till de...

Men som så många ggr förr så svarade han inte på mitt sms (det gör han aldrig) så jag o kickan va på stan ja tänkte jaha de e väl lika bra tt jag köper dom själv som ALLT ANNAT till han.
Jag ringde sedan på em o sa till Niklas att jag hade köpt träningsdojjor.

Jaha sa han men ja träffade Bengt.Arne idag o han gav mej 500 till de.
Ja ni läste rätt han sa Bengt-Arne till sin egen pappa.

Bara de säger ju mkt..
Jag vart väldigt förvånad att de gick sååå *fort* o få fram dom där pengarna till han..
Så därför kan han ju få en liten ynka ros av mej för att han *ställde* upp så snabbt....




image262


Jag blir glad för de lilla ja........

Jag har slutat lagt ner all min energi åt att tjata på han att han har 3 barn..
Alla lever vi ju våra liv o VI kan inte tvinga han o ha kontakt med sina barn som man normalt ska göra om man har barn...




TJING....

Kommentarer

Postat av: kick

Publicerad 2007-09-29 13:58:54

jag ÖNSKAR typ

Postat av: Anna-Carins:kafferep

Publicerad 2007-09-29 16:33:59

Hej! inte kul när fadern visar ointresse.Det är barnen som får lida för det.Min 15 åring har inte träffat sin pappa på snart 8 år.Jag brukar tänka i bland när vi är och handlar och M är med skulle hans pappa känna igen honom,sin son.M har en "ny" pappa sedan 13 år tillbaka,men jag kan förstå om barnen i det tysta tänker på sin biologiska pappa.
Roligt i allafall att din son fick pengar tillsist.Vad dyrt det är med dojjor,15 åringen fick nya i går,650 spänn.Endå är det mycket som saknas i kläd väg nu när vintern närmar sig.
Ha det så bra i helgen!
Mvh Anna-Carin

Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Publicerad 2007-10-01 07:48:34

Det var ju bra det ordnade sig i alla fall.. pappan tog sitt ansvar och grabben fick sina dojjor.
Trist är det när man inte har en bra relation föräldrar emellan då skilsmässa är ett faktum. Det är alltid barnen som kommer i kläm. Jag hade det oxså så med mina barns pappa.. men det hade sina förklaringar.. Vi "starka kvinnor" får ta det mesta..
Tjing

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela