Sanna Panna

Dax igen :-p

Publicerad 2007-05-31 17:53:16 i min första blogg,

1.Tre jobb som jag haft i mitt liv.

Lärling hos Stig H Johansson,SRB-Gruppen dvs plocka upp varor i olika butiker
o jobbet jag har nu Undersköterska NÄTTER.


2.Tre platser jag bott på.

Upplands-Väsby,Frankrike o Östersund.


3.Tre platser där jag har semestrat.

hahahahaha jahaaa?....mmmm.....
Tågluffat (mallig över de)
Göteborg
Stugan.


4.Mina Favoriträtter.

Kokt kött (dillkött)

Surströmming

Fisk i alla former

och toscakaka hahaha...


5.Tre platser där ja helst skulle vilja vara nu.

Öh vara nu?=frågetecken

hmmmm ja kanske i huset dit vi ska flytta o säga att flytten redan är klar.

Utlandet då givetvis i Grekland.

Hemma ja jo


6 Nämn 3 djur som du gillar bäst.

Hund
Häst

Marsvin hahahahahaha.......


nä nu för de va bra Marie......eller hur :-p



image46



TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela