Sanna Panna

glest mellan gångerna.....

Publicerad 2006-11-29 21:28:04 i min första blogg,

jaha blogga de ska man göra men ja hinner inte känns de som vaddå hinner? klart ja hinner men ja kanske prioriterar annat till skillnad från min dotter som bloggar as mkt + att hon läser 400 bloggar om dan minst,jag kommer aldrig att komma upp till hennes kapacitet de vet ja de.
Ja nu har ja vart på den HÄLSOKONTROLL som vi på natten ska göra vart 3 :e år eller nått.
Fick först träffa en sjuksyrra som fråga hur ja mådde o hur de känns att under vinter månaden jobba nätter + provtagning vikt o längd.
Ja vikten hoppade jag över om inte jag vet vad ja väger ska heller ingen annan veta de före mej.
proverna va bra förutom att ja hade lite hög hb.
Hade inte käka frulle heller o bara druckit kaffe o puffat man kanske för högt hb då.
Mmmm annars så har de väl inte hänt så väldans mysche som man säger här i jämtland.

Snart är de hundutställning på Älvsjö mässan o jag vill dit GUUUD vad ja vill dit.
Men en jobb % på 64 kommer man inte långt på när man dessutom ska bo i värsta slottet in the mindle of town.
Japp de kostar o ligga på topp men vi söker o söker efter annat boende de här går ju inte.

Se då hur A o B gör om dom ska köpa sitt hus eller inte hihi då vill ja flytta dit där dom bor nu ja iaf.

Sugen snart igen ja på nå partyy sist de begav sig gav mersmak (så ofta har vi fest) de va roligt folk o hade kul alla......

Kommentarer

Postat av: millasmirakel

Publicerad 2006-12-05 16:23:03

party?? vad vad det för konstigt party som inte jag vart bjuden till????

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela