Sanna Panna

Irriterad....

Publicerad 2007-03-29 10:45:12 i min första blogg,

Ja man kan bli de på olika saker,fjantsaker tex om det är lång kö i en affär de är knappt jag klarar av de.
Eller om ja ligger bakom en bil o just den bilden måste ja köra om för annars kommer jag troligen att köra in i han bakifrån.
För just den bilen kör fort eller sakta ja klarar inte av de bara så är de.

Eller om det är nån jag pratar med så kan ja helt plötsligt känna amen guuud kan du va tyst ja orkar inte höra din RÖST

Folk som bara babblar på i alla oändlighet fixar ja inte hur mkt jag än vill så grejjar ja inte det.
Jag kan till o med får huvudvärk av sånna.

Eller folk som tror sig ha rätt i allt dom pratar om fast JAG vet att det jag sagt ÄR rätt....men jag har lärt mej att ja skiter i att argumentera i det som ja gjorde förut får då gav jag mej aldrig.
Nu säger jag bara what ever o går typ.

Jag tyckter att jag är en snäll person som gärna ställer upp o hjälper till (beroende på vad det är såklart) förut gjorde jag de hela tiden jämnt.

Nu gör ja inte det längre för jag har kommit på i mitt 45 åriga liv att man får inte tbx de iaf om JAG/VI behöver hjälp.

Häromdan var ja o sambon o storhandla på Willys o när vi klev ur bilen i garaget så träffa jag en gammal väninna som ja surra med mkt när jag höll på med hunduställning hon kom fram till mej o hejja glatt o fråga om jag typ kände igen henne.

Klart ja gjorde men ja kommer inte ihåg vad hon hade för hundar så ja fråga henne ja men hallå sa hon saluki mmmm ja ja just det jag (ännu ett tecken på att man börjar bli gammal) att man inte kommer ihåg allt.

Jag vi stod o surra om gamla tider då det kommer än äldre dam mot oss välklädd,spacklad värre o med solglasögon på sig (i de mörka garaget) JAG stod by the way o rökte.

Hon sa hallå här får man inte röka!!!

JAG tände till men va fan sa jag skit i de du o gå in o handla me dej...........kände jag fick värsta raggen på ryggen.

FOLK ska bry sig lägga sig i gnälla ja hatar sånna ja.

Jag säger som min goa väninna i Bålsta ta mej som jag är när ja inte vart som ja skulle visa respekt o du får de tillbaka.


TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela