Sanna Panna

Mitt Bloggande o Min Hobby

Publicerad 2012-11-15 15:17:00 i min första blogg,

Har stannat av lite pga av min nya hobby..JAG SYR HUNDtäcken...
Eller så jobbar jag eller så umgås jag med mina småttingar på två ben...
Tiden finns inte riktigt,visst finns det lite tid kvar men då vill ja slappa o inte göra något alls.
Tänker oxå mkt på mamma som har så ont i sitt ben/fot Nu har hon blivit opererad,de har tagit bort två tår på henne som blivit svart...
Troligen för att hon har gått sålänge med starkt värk i sitt ben,hennes kärl har slammat igen så blodet har inte fått flöda fritt i benet...
Såå jaaa blogga??? Känns inte som prio 1 på min lista just nu.
En sak gillas mkt av mej just nu o gissa vilken bra respons ja fått från Sverige samt Norge och andra delar av VÄRLDEN ja de e sant....
Folk blitt som galen o vill köpa mina täcken som ja syr för fulla muggar just nu....
Hmmm kanske dax att höja priset på dem nu,mamma sa att jag ÄR tok för billig,ja men ja ville ju få iväg dom ja sytt men nu har bollen börjat rulla så nu ska ja hädanefter ta ett högre pris för dom...
En del blir ja supernöjd med o andra mindre nöjd med...
Men de som har handlat av  mej ÄLSKAR dom....as kulitt..
 
Jag ska sy så länge jag tycker det är roligt,känner jag att det blir ett tvång kommer jag att lägga ner diiiirekt......
 
Men just nu beställer folk täcken för fullt (även dem som inte har Whippet) Jo jag kan sy till andra raser med.....
Här är lite täcken ja sytt nu på slutet.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja de finns fler täcken i olika färger ja har sytt men nu ser ni (de få läsare jag har kvar) vad jag gillar att sy...de ska vara mkt färger ....me like.......
Sååå jag kanske bloggar igen snart...vem vet...kanske dröjer....
 
 
TJING....
 

Kommentarer

Postat av: kickan

Publicerad 2012-11-25 22:01:54

JAAA.. du är RIKTIGT DUKTIG MAMMA!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela