Sanna Panna

Linneas Färd till Norge

Publicerad 2010-09-14 09:57:58 i min första blogg,

Jo dom tog lite bilder på dit vägen asså man blir ju lite sugen att åka genom Norge själv...så otroligt vackert,precis som Linnea bloggade om i sin blogg att naturen va ju OUTstanding...
Resan gick hur lätt som helst när de fanns så mkt att titta på efter vägen...
Hur kan Norge va så fint,Hur kan de va sån skillnad när man lixom åker in i Norge i vips så blir det hela en annan natur???
Vi är ju ändå Grannar.....
Så jag snodde en till bilder som ligan lagt ut på Fejjan..
Så här är själva resan ner...:))

















Linnea står å påooosar hihi....











































La Familia...stugan den e skitfin..:)
Nära till forsen/ Ån..:))




Bara att gå ner o fiska de :))

Det går bra o jobba men ryggen o armar tar mkt stryk,vi får hoppas att de går över..dom ska ju doxl vara där ett bra tag till......

Lelle a la jobba järnet :))




TJING....

Kommentarer

Postat av: Helen

Publicerad 2010-09-14 22:06:09

ja, det e sååå otroligt fint =)

Postat av: strömma

Publicerad 2010-09-15 13:06:03

Ja det är så fint så fint i Norgelandet. Nästan lite svårt att ta in. Hon var tuff dotra din som körde dit. Min dotter åkte buss från Trondheim till Hellesylt och när jag kollade sen på kartan och såg att hon åkte Trollstigen, ja då var jag glad att jag inte körde henne dit :-).



Jag såg att du funderar på att lägga ner bloggen. Gör inte det. Jag är slöare än slö på att kommentera. Men läser här gör jag. Även slö med att uppdatera min blogg nuförtiden.



kram

strömma

Postat av: strömma

Publicerad 2010-09-24 22:57:45

Kikar in och önskar dig en fin helg, trots styggvädret.



kram

strömma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela