Sanna Panna

Min...

Publicerad 2010-02-25 14:12:46 i min första blogg,

Kollega som ja tampas med på nätterna på jobbet,har rasat omkull igår em på stan.
Floooooooooff,så låg hon på backen.....som en säl..

Hon ringde mej några timmar senare o sa att hon satt på Akuten,citat: ja låg där så kom de fram en kärring o fråga om  hon skulle hjälpa mej upp å bena,jag slog mej så hårt i sidan oxå så jag kunde inte andas på en gång så ja kunde inte svara na...

Oki sa jag??? Kärring?? vaddå va hon typ 92 eller??

(Min kollega har nyss fyllt 65 appropå kärring) Hahahahahahaha......

Efter typ 8-9 timmar på akuten så ringde hon mej sen igår kväll på jobbe o sa att hennes handled hade gått av typ o nu är det sjukskrivning i MINST 4 veckor Hmmmm.......

Jag sa: Hu vore de om du köpte broddar å satt på dojjorna??
Hon: ne det är ju bara för gamla kärringar..
Jag : Hahahahaha jahaaa?? Jag funderar strakt på o inföskaffa sånna själv ja,vill ju inte ramla som en blåval när man har så ont i ryggen ju....ja ja en flock med kääääringar med ett R är ju kanske inte samma sak som kärring med två R hihi.....

Ja hon e fö härlig hon.....:)









TJING.....

Kommentarer

Postat av: Bettan

Publicerad 2010-02-25 23:12:18

ajajajajaj

Postat av: Häxan

Publicerad 2010-02-26 18:38:57

Jag har broddar...så jag är väl kärring då! men det finns smidiga som man knappt märker att man har dom....Jo...om man försöker gå på stengolv inomhus....då jävlar blir det halt! Haha....prova inte det! Puss på dig !

Postat av: kvigan

Publicerad 2010-02-28 19:15:52

Tjaler

Om jag inte har alldeles fel är hon mor till en jag jobbar meS

puss påre

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela