Sanna Panna

Stugan..

Publicerad 2010-08-16 22:30:19 i min första blogg,

Underbart väder även idag,så vi åkte till Tobbes systers stuga idag som ligger i Litsnäset,jag har aldrig varit dit nångång så de vart premiär för mej.

Tog med oss alla hundar o drog....
Gud så fint de va där,vart ju riktigt avis ju.....
Tobbe skulle hjälpa Agneta att bygga nått att lägga veden på o jag klippte gräsmattan som Hon inte hade hunnit/orkat gjort...
I gengäld så fick vi låna båten så vi drog ut på en tur så Tobbe fick fiska lite...
Billy o Kevin fick vara i hundgården som fanns där medans Tim fick följa med oss,han e för liten för o vara med dom ensam..:)

Som vanligt hade jag med mej DIGGIN.....
Tog lite bilder av dagen o vad vi gjorde.......
Blir de fint väder imorrn igen ska vi dit o göra klart de vi inte hann.......

Här kommer lite bilder.....




Stugan ligger vid Indalsälven....



Bror Billy va etta i vattne...ja vad annars...Tim kikar lite han..



Själva stugan.....







Det står även en liten gäst stuga på gården,o Tobbe bär grejjer :)







Nån som vet hur man tar skott från Humle växter??? As fina ju....




Jo då Tim kunde komma upp till slut......krånglig trappa :)




Ja just ja...va de en säl eller en Labrador???...




Han roade sig med att plocka upp stora stenar från botten......




Ja sen drog vi ut på sjön...Mmmm me like....







Tim vart frusen så han fick låna min tröja :)



Tim somna nästan på en gång haha....ja vaddå vaken..orka va..







Fick ingen fisk....hade dock en par st som va där o högg lite men inge napp.....













Billys stensamling.....







Ojsan där försvann han visst helt å hållet.......
Jag fattar inte att han ens får upp dom o i munnen,dom e as stora o tunga ju...
Skönt o vara ute en hel dag när det är så fint...
Skönt att man har semester än.......

Varför måste man jobba? Kan man inte få pengar iaf????

Mera sol o mera Livskvalitet..:)


TJING....

Kommentarer

Postat av: kickan

Publicerad 2010-08-17 21:06:22

Faan vilken cool morsa man har.. (sista bilden) haha,du är för härlig du mamma!

Å Binke.. han är verkligen bäst på att hämta stenar..



ME LIKE ;)

Postat av: strömma

Publicerad 2010-08-18 00:22:23

Åhh vilket härligt ställe att ha stuga på.

Jag förstår att ni njöt där och hundarna också förståss.



kram

strömma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela