Sanna Panna

Hittade...

Publicerad 2010-04-26 17:22:59 i min första blogg,




Bilder sen vi var i Storlien och året va -97 rätt så kul o hitta gamla bilder faktiskt,man ser att de va några år sen haha...dvs nu e man ju äldre o de syns väldigt väl.
Vo var dit med jobbet o då jobbade jag på Kv Solberg en toppen arbetsplats i mina ögon,faaaaan va kul vi hade då alla som jobba där.
Vi gjorde saker tillsammans även när vi inte jobbade.
Nu är de inte längre så o de saknar jag väldigt mkt.

Här kommer bilderna o jag tror att de kanske är mest kul för dem som var med o känner oss.:))





Tjohoooo här är Karin Fridell tillika min godaste o bästa vän ja där i LILA...till höger om henne Els-Marie då va HON visst dräktig :))




Karin Pausar o lyssnar på pratkvarnen Saga :)





Jag till vänster i bild TUR att jag fick låna Karins utstyrsel när vi skulle gå nån led=röra på oss haha
Till höger hela gänget,syns lite dåligt :)





Som sig bör så VAR de alltid så otroligt roligt på kvällarna FAAAAAAAAAN va jag saknar gänget,kan vi inte spola tebax tiden lite så man får skratta o toka sig som vi alltid gjorde (även chefen)

Nu handlar de bara om att spara pengar o gå kort (mest dagtid) för att kommun ska spara pengar..
CHEFERNA är av en annan ras idag dvs helt OFÖRSTÅENDE näääeee fram för lite mer resor för oss som jobbar inom vården jag tror all personal vill ha liten morot ibland så man orkar med jobbet.


Bilden till vänster till Karin: Det är du som vinkar där :)))


TJING.....

Kommentarer

Postat av: Fridell

Publicerad 2010-04-27 04:35:19

OH JÄÄÄÄÄKLAR::..asg nä men jäklar...vilken liga...ha ha ha ha..hade inte en challe att de va Elsa som stod brevid mig..OFTA barret..ha ha ha..faaaan du va ju en riktig fjällripa..:)

Postat av: Fridell

Publicerad 2010-04-27 04:37:39

Men DU saknas ju på bilden där ja å Elsa e..ja ser ju att de e DU på klea...faaaan har klippt ner bilden..:(

Kasta fram HELA foto...please..;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela