Sanna Panna

Premiär...

Publicerad 2009-09-26 09:47:52 i min första blogg,

DOM har öppnat ICA MAXI i Östersund...
Stått i lokatidningarna här länge,stoooort o fint o den 16/9 slog de upp dörrarna,o som vanligt så är folk som tokig ,asså STÅ I KÖ??? För att gå in o handla mat??
Fattar inte vitsen me det när de finns massor med mataffärer i stan (o på landet)
Jodå de va kö typ flera hundra meter o de första 50 skulle få en plattång GRATIS hahahahaha...
Jag kan säga att jag var inte en av dom som stod i kö denna morrn den 16 de ska gudarna veta...
Inte ens för en plattång heller så....

Men igår så hade vi bestämt att vi skulle göra våran premiär tur till MAXI Östersund....
Klart j ag tycker att de kan vara kul o se ny butik o hur de har lagt upp den...

Bra dag o välja på ...*NOT*
Payday o alla skulle dit...igen........
Ja ja vi åkte dit oxå jag o Tobbe,Kick o Stefan......




Dom har byggt egen väg dit med RONDELL såklart....





Nu gällde de bara o hitta en parkering......:)




Hmmmm.....jo men där finns de ju en....brevid Tobbes bil.....ahhh
Blåbilen ska ju JUST backa ut..YES.....





Tobbe o Stefan va ju redan där...o OJ då....Tobbes Syrra oxå haha.....






Okäääj mot MAXI.......
Mmmmm ja de va mkt folk...visst men de som va värst av allt va KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN...
Palla stå i kö i mer än 30 min näeeee blir inge av me de inte...
Ja måste vänta ännu längre tills nästa gång ja åker dit...

Tills folk har fatta att det finns fler matbutiker i denna stad.......




TJING.........

Kommentarer

Postat av: Häxan

Publicerad 2009-09-26 18:48:17

Hahahaha....har ni inga andra begivenheter i Östersund??? Men om det är någon tröst så var folk lika tokiga när Maxi öppnade i Borlänge. Jag åkte inte dit föräns efter ett halvår...haha....jag hatar folksamlingar(men inte STRÅKET)....haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela