Sanna Panna

Jag tryckte...

Publicerad 2009-09-24 17:07:54 i min första blogg,

På knappen skicka igår kväll,satt länge o glodde som ett fån på skärmen o på musen som låg på rutan skicka...
Skulle jag eller skulle ja inte???
Hmmmm ja nu har ja gjort det så ere...
Man kan ju tacka NEJ om man nu skulle få tjänsten så ere ju..
Satt o fila på mitt personliga brev oxå igår som till slut vart rätt så bra ju,va fan kan man blogga må man ju kunna skriva ett peeeersonligt brev???

Jag såg säkert ut som en mupp när jag satt o glodde på skärmen utan att typ göra nått hahaha...
Men sen ba poff klicka ja o så sååååg ja hur de for iväg uti cyber rymden...

Har oxå haft ett samtal till med min chef.....(det är allt jag behöver säja om det)
Idag har jag vart till stan fram o tebax de va lite grejjs ja skulle fixa med o sen ville L att jag skulle komma in på hennes jobb för hon ville ge mej nått,jag hade ingen aning om va de kunde vara,Tobbe visste va det va men INTE JAG.....

När jag hade gjort de jag skulle så for ja då till Frösön o till L på hennes jobb...
Gulliga mamman sa åt mej att jag skulle gå in o köket o dricka en koppa kaffe med Lena eftersom hon redan va där.

Alltid lika gott med kaffe o sällskapet...
Efter lite surr så tog hon fram ett kuvert o sa :Här ska du få av mej..
Jag : Mmmm va har du köpt nu då???(medans ja öppnade kuvertet)
Meeeeen va faaaan *skrattar* du e så knäpp du,varför då??
Lena: Jag tycker du skulle behöva lite massage så din onda kropp får sig en omgång.
Jag: Du e för snäller du ...TACK........

O ja jag fick massage a la 50 min på SPA i stan.....faaaaaan va najs....en fåååå tacke da....

Jag funkar ju så ja ,jaha nu har hon köpt detta år mej då vill ju jag ge henne nått,men ja vet att Lena funkar inte så,hennes huvudvärk ju om hon vill ge mej grejjs,ja jag vart iaf väldans glad över det för man kostar ju inte precis på sig sånt själv ....nej typ aldrig för de är så himla dyrt med MAAAASSAAAAGE.... a la lyxmodellen.....


Ska fundera ut nått,tur jag har vänner som har grejjs som ja vet Lena vill ha....nu gäller det bara för mej o förhandla till mej det....hehe.-......









TJING.......

Kommentarer

Postat av: Häxan

Publicerad 2009-09-25 20:11:27

Grattis till både jobbansökan och massage. Nu börjar flytet......Du är i flödet helt enkelt. Jag har haft koma några dagar men är nu på G igen. Kramar!!!!!

Postat av: Kickan

Publicerad 2009-09-27 17:57:07

Fan vad skönt morsan! Du förtjänar det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela